• وبلاگ : خانه ي خانواده
  • يادداشت : پايان نامه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 26 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    عليکم السلام آقا سيد محمد عزيزمان .

    آقا ممنون از قلم رنجه لطف کرديد .
    خب موضوع در همين نوشته هم بيان شده که انديشه و انديشه در قرآنست .
    البته در سايه ي همفکري که دم در اين چيه وبلاگ هم اين چيه تابلو ست .
    البته همفکري هم زير سايه ي حجت دروني و انشاءالله بيروني هم که في زمان هذا يعني در عصر غيبتش زير سايه ي جانشين ايشانست چه در فرادي و چه در جماعت محل و چه در جمعه ي شهر وديارمان ايران و نهايت هم جهانيش يعني در زير مجموعه ي خانه ي خدا .
    خب اين از موضوع ديگر چه ؟
    پيش از خداحافظي هم تا يادم نرفته جمعه را به جماعت محلتان که خانه ي شما هم زير مجموعه ي آنست و اهل بيت خانه تبريک عرض مي کنم .
    فعلا ياعلي .

    دوست عزيز سلام

    راستي چرا موضوع يادداشتهايت معلوم نيست ؟

    فرا رسيدن كماه محرم را هم تسليت عرض مي كنم.

    يا علي

    پاسخ

    عليکم السلام آقا سيد محمد عزيزمان . آقا ممنون از قلم رنجه لطف کرديد . خب موضوع در همين نوشته هم بيان شده که انديشه و انديشه در قرآنست ، البته در سايه ي همفکري که دم در اين چيه وبلاگ هم اين چيه تابلو ست . البته همفکري هم زير سايه ي حجت دروني و انشاءالله بيروني هم که في زمان هذا يعني در عصر غيبتش زير سايه ي جانشين ايشانست چه در فرادي و چه در جماعت محل و چه در جمعه ي شهر وديارمان ايران و نهايت هم جهانيش يعني در زير مجموعه ي خانه ي خدا . خب اين از موضوع ديگر چه ؟ پيش از خداحافظي هم تا يادم نرفته جمعه را به جماعت محلتان که خانه ي شما هم زير مجموعه ي آنست و اهل بيت خانه تبريک عرض مي کنم . فعلا ياعلي .

    سلام برادر

    از شما متشكرم . اميدوارم هيچ وقت داغ عزيزانتان را نبينيد. محمد امين هم دست بوس اند.

    خدا شما و خانواده محترم را حفظ كند.

    سلام

    ربطش اينه كه همين مطلب را تو روايت فجر هم نوشتم. نديديد؟

    سلام آقا حان

    خسته نباشيد .. نمي دونم چي بگم جز اظهار ارادت ..

    شب جمعه و روز جمعه تان مبارك

    محرم هم در راه است و دلها بسوي غم روانه است

    با سلام خدمت شما اميد وارم كه حالتون خوب باشه و ممنون از اينكه به من سر زدين در مورد لبيك نميگوييم اينو بگم اگه خبر داشته باشين يه طرح داده شد به عنوان ثبت سايت ها و و بلاگها كه قرار بر اين شد كه تمام سايتها برن يه جايي و سايتشونو ثبت كنن حتما خبر دارين اين عمل بنده و ساير دوستان كه سايت را ثبت نميكنيم يك مخالفت سمبليك با اين عمل است اميد وارم منظورمو رسونده باشم.

    در مورد نظر ديگر تون ببخشيد اينو ميگم اما بيشتر شبيه يه حرف فلسفيِ و بيشتر شبيه استدلال استاد بهمنيارِ(شاگرد ابن سينا) بازم ببخشيد اما من بعد از دو بار خوندن بازم منظورتونو نفهميدم. خوشحال ميشم روشن تر و واضح تر بفرماييد .. فقط اينو ميگم كه مثلا شما از وضع موجود به طور كامل راضي هستين بهتر بگم هيچ مشكلي ندارين اعم از اقتصادي سياسي فرهنگي و....؟ اگه شما واعقا هيچ نوع اعتراضي ندارين حق دارين كه اينو بگين اما در جامعه اي كه من ميبينم بعيد مي دونم اينجوري باشه . بازم ممنون به اميد ديدار.

    اين تقصير خودتان است كه آدم را مجبور مي كنيد زوركي هم شده فيلسوف بشود و آ وقت پشت سرش بگويند كه خودش هم نفهميد كه چي گفت ...

    اما آن فكر و قدر ... در آن آيه قرآن فكر و عقل جزئي محاسبه گر و توطئه گر است كه نقشه مي كشد و طراحي مي كند تا قرآن را از تاثير گذاري بيندازد و مي گويد كه وحي نوعي جنون يا الهامات اجنه است ....

    سلام ... مي بينم كه بالاخره اين ديدن و نگاه و چشم و اينها كار دست تان داده ... البته كار فلسفي ... خدا آخر و عاقبت ما را با اين چشم و اين فلسفه ختم به خير كند ... كثيري از اين فلاسفه بزرگوار خودشان هم نفهميدند كه چه گفتند ... حتي روايتي است كه نكير و منكر هم از افكار آنها سر در نياورد ....چشم اشتباه مي كند ولي ما كذب الفواد ما راي علمه شديد القوي ذومره استوي .....چشم اگر چشم جانوري باشد (‏تا حدي شبيه چشم الكترونيكي و عدسي دوربين عكاسي )‏تنها از اشيا عكسبرداري مي كند و طبق مكانيزم خدادادي نيازهايش را حل مي كند ولي چشم انسان با دل و عقل با هم كار مي كنند و گاهي بي هم ....براي همسفر مهتاب هم بگويم كه بله كاملا درست است .... و از آن جا كه مومن آينه مومن است (‏بلكه همه آينه همند) -- هم شفافيت و اخلاص و درجه ريا و كدورت قلبي و پيشداوري و ذهنيت مومنان با هم فرق مي كند و هم مناظر و مرائي متفاوت است و هم زواياي ديد و زمان و مكان و ساير شرايط ديد ... به همين جهت فاطمه زهرا ( سلام الله عليها ) در چشم علي بن ابي طالب ( عليه صلوات الله ) كاملا متفاوت است با چشم پيامبر و هر دو متفاوتند با زهرا در چشم عوام و خواص ...لا تكرار في التجلي .... ضمنا بين رويت و نظر و امثال آنها تفاوت بسيار است .....خيلي وقت ها چشم سالم است و نمي بيند و يا مي بيند ولي نمي فهمد و يا مي فهمد ولي تحليل نمي كند و يا تحليلهايش وارونه است و ....

    سلام

    ما ارادت داريم. خيلي هم زياد

    يا علي

    سلام
    خوشحالم كه موفق شدم خدمت برسم. امروز چه بياييد فتح المبين چه به روايت فجر سربزنيد فرقي نداره.
    اما شايد فتح المبين براتون جديد باشه.
    يک نگاه
    شهيد مالک عباسي – عکس از مهر نيوز
    دوستار شما رسول تائب

    سلام استاد

    آقا ما كي باشيم كه موشكي در جواب نوازشهاي شما شليك كنيم؟؟

    ما همينجا همه پرچمهاي سفيد رو تقديم شما ميكنيم.

    اگه بتونيم درسي پس بديم در مكتب بزرگان همه از كلاس درس بيرونمون ميكنند. مخصوصا اين پست آخر كه ميدونم اهداف زياد و قابل اشكال زيادي داره اما بحث صرفا اخلاقي هست.

    يا علي

    من بدترم يا كفن دزده؟؟

    پاسخ

    عليکم السلام برادر بزرگوار . نه استاد مقصود بنده مطلبي بود که خواهرمان ياس در اظهارنظر ها در آنجا نوشته بودند و به نظرمان جالب آمد . ما که باشيم که برآن خاطر شريف گذر ي داشته باشيم ؟ ياعلي .

    به نام خدا

    جناب آقاي يزدي سلام

    ضمن تشكر و قدر داني از مطالب مفيدي كه نوشتيد در باره ي سؤالتون فكر كنم ياداشتي كه در شروع كار وبلاگ نوشتم تا حدودي پاسخگو و روشنگر باشه. اونجا نوشته بودم:

    اين وبلاگ بنا دارد به حول و قوه ي خداوند منان آينه اي براي وبلاگ ها و وبلاگ نويسان قرآني باشد.

    اخبار، اطلاعات و مطالب مفيد وبلاگ هاي قرآني و نيازمندي هاي دوستان وبلاگ نويس در اين وبلاگ مطرح خواهد شد.

    عزيزان وبلاگ نويس قرآني مي توانند با قرار دادن يادداشت ها و نظرات خود در قسمت نظرات آخرين يادداشت مارا در پربارتر کردن اين وبلاگ و اطلاع رساني بهتر به ساير ياران قرآني همراهي کنند.

    البته بايد اعتراف كنم كه هنوز اونجوري كه بايد و شايد نيست. انشا الله كه با همفكري شما و دوستان ديگه بتونيم خدمتي به جامعه وبلاگ نويسان قرآني و ديني كنيم.

    موفق باشيد

    خوش نظر

    پاسخ

    عليکم السلام خوش نظر بزرگوار و ممنون . انشاءالله .

    با سلام خدمت شما

    ممنون كه به من سر زدين البته ببخشين من نظر قبلي رو براي يكي ديگه از وبلاگ ها نوشته بودم كه اشتباهي براي شما اومده بود

    ولي مهم نيست بازم ممنونم از شما حتما نظر خودمو در مورد مطالب مي نويسم و در وبلاگ قرار ميدم

    به اميد آزادگي آزادي

    پاسخ

    عليکم السلام . خب پيش مي آيد ديگه . انشاءالله مي آيم و مي بينم .

    به نام خدا

    جناب آقاي يزدي

    ما دست و بازوي خادمان قرآن و اهل بيت (ع) رو مي بوسيم تا براي همكاري و خدمت به قرآن و اطلاع رساني و آگاهي بخشيدن به تشنگان معارف اسلامي بر ما منت بگذارند.

    خوش نظر

    سلام موفق باشي در اينده محرم را داريم

       1   2      >