• وبلاگ : خانه ي خانواده
  • يادداشت : پاسخي به نامه ي آقاي سيد علي خامنه اي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام:
    از اينکه به وبلاگم سر زدين و نظر گذاشتين ممنون
    پاسخ

    عليکم السلام آقاي علي رئيسي واناني ، فکر ميکنم پدرخونه سر زده باشه ، ولي بازم ممنون و متشکر از لطفتون
    عليکم السلام علي آقا رئيسي واناني .
    عليکم السلام دختر خونه .
    نکته ي پاياني
    من شما را دعوت مي کنم به يک مناظره آگر آماده ايد من با شما مناظره مي کنم به وبلاگمون سر بزنيد.
    پاسخ

    عليکم السلام ، چراکه نه ؟ بسم الله ... ، البته اگه پيشاپيش :"کوتاه فکر" و در نتيجه توان درک فرمايشات شما رو هم نداشته باشم ، چه رسه به درک فرمايشات امام شما !
    اما مردم اروپا هم بايد راهي به سوي حقيقت داشته باشند و امام جامعه هم در واقع مسير را براي حقيقت آنها فراهم مي کند. حال شما نظر داريد مردم اروپا از اين حقيقت ناب بي بهره باشند به اين که مي گويند خود خواهي .
    نکته ي ديگر مگر سربازان اقا امام زمان فقط از بين شيعان يا آن هم فقط ايراني ها هستند ؟ نه سربازان آقا امام زمان از بين راسخان در دين خواهد بود که ممکن است در بين مردم اروپا و آمريکا هم پيدا شود.
    نکته ي ديگر اين که وظيفه ي انبياي الهي رساندن پيام خدا به مردم است و براي حاکم اسلامي هم همين وظيف را شامل مي باشد . وقتي مردم ايران حقيقت در کنارشان به راحتي وجود دارد ولي به اين حقيقت چنگ نمي زنند در واقع امام جامعه براي اين افراد اتمام حجت نموده است اين مردم ايران هستند که بايد از حقيقت ناب پيروي کنند و اگر پيروي نمودند رستگار مي شوند و اگر پيروي ننمودند سزاوار عذاب در دنيا و آخرتند!
    مردم اروپا تشنه ي معنويت هستند و براي کسب معنويت ممکن است سراغ مذاهبي از اسلام بروند که متاسفانه بويي از اسلام واقعي نبرده اند و پيوستن به اين گروه ها زدگي از اسلام را براي آنها دارد لذا با دعوت ايشان به مطالعه قرآن و کتاب خدا زمينه را براي يک راه ميان بر براي رسيدن به اسلام ناب فراهم مي سازند. چرا که جوانان اروپا پس از مطاله ي کتاب خدا بررسي خواهن کرد که مذهب ايشان چيست که به دين مبين اسلام دعوت نموده اند و در واقه ميان بري براي آن مي باشد.
    کساني که فکرشان کوتاه است نمي توانند معناي واقعي نامه ي امام خامنه اي به جوانان اروپا و آمريکا را درک کنند.
    کسي که مذهبش را به اختيار انتخاب کند در مسير، بسيار استوار و محکم خواهد بود تا کسي که مذهب و دينش را از پدران گرفته باشد! و به درستي يا نادرشتي آن شک داشته باشد.
    امام خامنه اي براي جواناني پيام مهم را سر دادند که زمينه ي مناسب در آنها براي پذيرش دين مبين اسلام فراهم است و حال که ايشان سرخط معرفي شدند چه بسا سريعتر به نتيجه برسند.
    سلام
    دعوت به درک اسلام به دور از هياهو و جنجال هاي رسانه اي وابسته به يهود چه مشکلي مي تونه داشته باشه همين مورد هم براي جوانان ايراني صدق مي کند.
    روز قيامت مذهب پدري بدون تحقيق و مطالعه مورد فبول خدا نيست فرقي با قبايل کفار که رسمشان را از پدري داشتند ندارد در واقع مذهب بدون تحقيق در روز قيامت مورد قبول نيست