سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه ی تحریم پایانی :

... ، اللَّهُ الصَّمَدُ ، ... .

سلام علیکم  .

... ، کَلَّا إِنَّ الْإِنْسَانَ لَیطْغَى ، أَنْ رَآهُ اسْتَغْنَى ، إِنَّ إِلَى رَبِّکَ الرُّجْعَى ، ... .

امروز که از سر کار اومدم ، اونقد خسته بودم ، اونقد خسته بودم ، ... ، که تا نشستم خبر شبکه ی پنج تلویزیونو نیگا کنم همونجا خوابم برد و خوبه که مادر خونه بیدارم کرد ، که نه تنها چسب زخم بدم به داداش محسن ، و یه چیزیم بخورم و بقول پیامبر صل الله علیه و اله و سلمم با شکم گرسنه نخوابم ، بلکه نماز عشا رو چی !؟ که نخوانده بودیم .

خب ، حالا که خوابم نمیاد گفتم بحثو پیگیر باشم ، منتها اول ، ضمن عرض تسلیت بمناسبت این ایام ، می خوام بگم که آقا امام پنجم (1) علیه السلام که گفته با کشتن آقا اباعبدالله علیه السلام علم یا دانش افتاد به قم (2) با اینکه آقا امام حسین علیه السلام در پاسخ پرسشی در دعوتنامه های کوفیان ، که پرسیده شده بود "صمد" یعنی چی ؟ امام فرموده بودن چون بشر نمی تونست صمدو معنی کنه ، خدا خودش فرمود که یعنی :

... ، لَمْ یلِدْ وَلَمْ یولَدْ ، وَلَمْ یکُنْ لَهُ کُفُوًا أَحَدٌ .

ولی فرموده اگه بود یکی ، تمام علوم یا دانشها رو از کلمه ی صمد براش ور میاوردم ، ولی ایشونم فرموده که ما وقتی چیزی رو تو کتاب خدا پیدا نمی کردیم به کتاب مادرمون مراجعه می کردیم !

خب ، چی داشتم می گفتم که خواب نذاشت ادامه بدم ؟ از خوندن می گفتم و خونده ، و گفتم که خوانده فقط بیرون بوسیله عضوی از اعضای حسی و بعنوان مثال با افتادن چشم به اون نیست ، چه رسه به چیزی تو اون !  چراکه چشمم که سلطان بدن بشه ، به مهتابی ، یا منوّری که باز تابی از نوری رو می تابه میفته ، و بیرون عبارت از فقط بچشم اومدنی نیست ! بلکه بعنوان مثال بیرون سر و صدا هم داره .

حالا بقول انقلابیونی که امروزه بزرگتر یا اکبرشم آمریکا باشه ، "مشاهده" هم فقط مشاهده ی مثلا چشم نیست که مشاهده ی یه بچه مسلمون پنج ساله هم ترسناک باشه ! اونم وقتی هیچ شباهتی به مخلوقات یا آفریده های ترسناکی مثل داعش نداشته باشه ! که آفریننده این مسلمونا هم روشن شده کی و کیا بودن !  

نه اینکه حالا بقولی (3) یکی رو :"پیدا" کردن ! یا پیدا شده باشه که در ادامه ی قبلیاش نباشه !

بله ، شاید مقصود این باشه که نه تنها اگه مثلا شما هم به جمهوری اسلامی ایران مثلا ایرباس ندین ، خب چی رو می خواد بقول خودشون :"معکوس" کنه و از علم یا دانشی رو که تو اون بکار رفته سر در بیاره و مثل انرژی هسته ای ووو ، و از جمله همین موشک ما ! تو هوا فضای ما هم هی رتبه بیاره و امتیاز کسب کنه و یا رنکینگش بیاد بالا ؟ بلکه :"اقرا" ! ، مشاهده کنید و مثلا ببینید که اگه مثل ما راشون ندین :

... اوچه نمی دونن شونو ...

از کجا می خوان بدونن !؟ آیا بقول خودشون از :

... قلم ... ؟

خب اول اینکه پس چرا ما می دونیم !؟

در ثانی چرا اونا میخوان بیان از ما بدونن !؟

زیرنویس :

1 – باقرالعلوم ، امام محمدبن علی ثانی علیه السلام .

2 - که قبلا گفتم قم معنی صدوچهلم میده ، بحساب ابجد ، که بعد کشتن محسن فاطمه سلام الله افتاده بود به هفتاد ، عینش ، نه عین علم ، که بحساب ابجد چهله ، بلکه عینش ، یعنی همش .

3 – مرحوم (4) لاریجانی ، آقا محمدجواد ، در سیمای جمهوری اسلامی ایران .

4 – مراجعه شود به زیرنویس چهارم نوشته ی قبلی . 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :92
بازدید دیروز :488
کل بازدید : 1304912
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ