سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جستجو ، سرچ و یا ... :

... ، صُحُفِ إِبْرَاهِیمَ وَمُوسَى .

سلام علیکم ، شب بخیر .

ضمن تشکر از فرصت داده شده ، امیدوارم که در این فرصت دستکم موفق به طرح موضوع مطرح شده بشم ان شاءالله تعالی .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، ... ، إِنَّ سَعْیکُمْ لَشَتَّى ، ... .

موضوع همونطور که از نامش پیداس جستجوس ، حالا جستجوی چی ؟ گفتم که همه چیم نباشه ، هیچی نیست ، یه چیزی هست ، در ثانی اون مورد نیازه ، و می تونه همراه با دونستنم باشه ، یعنی می دونیم دنبال چی میگردیم ، ولو در حد همین که نامبرده شد از اون بعنوان جستجو ، سرچ و یا ... .

البته می تونه در حین گردشم مثلا به چشم بیاد و علاقمند برا دوستنش شد و در جستجوش بود ، ناگفته نمونه که چشمو بعنوان مثال گفتم ، چراکه میشه اسمش به گوشم بخوره و ... .  

علی ای حال ، یعنی بهر حال منظور جستجویه ، حتی می تونه چیزیم باشه که تنش به تنمونم خورده باشه ! یعنی برخورد بدنی یا فیزیکی ما با اون ، یا اون با ما ، در حد و اندازه اینم که گفتم باشه و ... .

و پس از برخورد پیگیرش بود ، یا فراموشش کرد ، یعنی به همین که یه چیزی بود گذاشتش و رفت ! کجا !؟ دنبال گردش خود دیگه ! کار خود دیگه ! کدوم کار !؟ خب جستجو ، سرچ و یا ...

در کجا !؟ خب دنیا دیگه ! واقعی !؟

نه پس ! مجازی !؟ مثلا !؟ خب واقعی دیگه ! جستجو ، سرچ و یا ... ی مجازی مگه گفتم !؟

خب بله مجازیشم برا دنیای مجازی !

البته وقتی که مثل دنیایی که وارد اون شده ایم ، وارد اونم شده باشیم ، و البته که در این دنیایی که واردش شده ایم ! مگه اینکه تو اون دنیا به دنیا برخورده باشیم ، حالا تنمون به اون خورده باشه و بعنوان مثال گفتم که به چشمون خورده باشه و یا برخورد بدنی و یا فیزیکی دیگه ای با اون داشته باشیم و پیگیرشم باشیم ! یعنی در جستجو ، سرچ و یا ... ی ! دنیای واقعی !  


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :265
بازدید دیروز :322
کل بازدید : 1300401
کل یاداشته ها : 1753


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ