سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقطه ی آغازِ حَق :

... ، نَزَّلَ عَلَیکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ مُصَدِّقًا لِمَا بَینَ یدَیهِ وَ ... .

سلام علیکم ، شب (الف) بخیر .

حَق :

اول اینکه تصدیق میشه ، همونطور که نوشته ی قبلی تقدیم شما شده ، بحق (پ) اون مثلا زیرنویسیم که در نوشته ی قبلی گفته شد ، به من رسیده ، امروز (ب) .

و این نوشته هم که بتدریج تقدیم میشه ، همانند اونچه که با اون زیرنویس یواش یواش تحولیم داده خواهد شد ، بدون شک که نه ! به یقین ! بعبارت دیگه :"آدرس" یا نشانی همش امروزه !

بعبارت دیگه نقطه ی آغازش امروزه ! یعنی روزی که گفتم مثلا اون زیرنویس به من رسید ! حالا چه به چشم من ، و چه به بینایی من و چه در :"حَقِّ"بالا ترشم !

حَقِّ کار :

در ثانی اینم تصدیق میشه که شروع بکار منم مثل شروع بکار شماست ! که بعد تقدیمی خدمت چشم شما و عالیترشه ، خب منم تا مثلا اون زیرنویس به چشم رسید دست بکار شد چشم ! که تحویل بالاترش بده و الی آخر ! که فعلا بمونه ! فقط همینقد ناگفته نمونه که کار چشم با با کار بالاترش فرق داره ! و تحویلی هرکدوم از این دو به بالاترشم :"بتدریج" فرق می کنه ، مثل تحویلی چشم که مثلا یه :"کوه" رو همونطور که هست تحویل نمیگیره ، اونکه سهله ، حتی کوهان شترم از :"سوراخ" چشم که رد نمیشه ! کار چشم که گفتم همینه که مثلا :"شتر" م که گفتم با گوهانشم تحویل بالاترش ، یعنی بینایی میده ! و شروع بکار بیناییم مثل کار چشمه ! که تحویلی رو برای تحویل به بالاترش آماده کنه ! حالا ان شاءالله سرفرصت شاید بگم ! هرچند نمی خوام وارد این مباحث بشم ! اینو برا این گفتم که مثلا شتره اون آخری شتر اولی نیست که بچشم اومده ! بلکه روش کار شده ، از کار چشم گرفته تا عالیترین کاری که ما انجام میدیم ، رو چیزی که مثلا بچشم میاد ، همینطور به گوش دیگر اعضای حسیم .

بحث امشبم اینه که از کی !؟ گفتم که از امروز !

نه از فردا ! و بقولی مثلا :"دوازده روز" و یا :"بیست و دو روز" دیگه و یا ... ، همه ی اونا از امروز آغاز شده ! و :"امشب"م شب اولشه !مثل : امروز .

----------------------------

زیرنویس :

الف :

امشب ، شام روز عید غدیر ، به افق :"این ج.ا" پنجشنبه هفت شهریور هزار و سیصد و نود و هفت ، یا : 7/6/1397 هجری شمسی .

ب :

روز عید غدیر ، به افق :"این ج.ا" پنجشنبه هفت شهریور هزار و سیصد و نود و هفت ، یا : 7/6/1397 هجری شمسی .

 پ :

البته نه اینکه حقم این بود ! که به چشم بیاد او زیرنویس ! خب گیریمم که من روشن کرده باشم تلویزیونو ، و سلب مسئولیت نکنم از خودم ! ولی اون زیر نویسم من نوشتم !؟ اگه :"کار" من بود که :"دست بکار" نمی شدم امروز ! و راجع بهش حرف نمی زدم براتون ! 

بلکه مثل این نوشته منتظر شروع بکار شما می شدم ، که نسبت به این نوشته هم دست بکار میشید ! بحق . 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :64
بازدید دیروز :199
کل بازدید : 1303256
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ