سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام علیکم

ضمن عرض تبریک به مناسبت امروز جمعه و میلاد آقا امام باقرالعلوم علیه السلام و تشکر از صاد عزیزم که فرموده اند :

سلام علیکم

فکر نمی کنم رادیو اگر محترم گوش داده باشند به قل در " قل هو الله ... " که گفته اند : " برایم عجیب است که از این کلام والای " هو الله احد " که خلاصه همه ی معارف است ، چیزی باشد " .
چراکه بالاتر از این کلام والای " ... احد " الله بگوش رسیده و بالاترش هم هو و بالاتر هم همان " قل " است .
همانطور که در " بنام خدا " ی ایشان این " مقام شامخ " از آن " ب " ی بنام خدای ایشانست و " رهبری " نام و بشرح ایضا خدا را همان " ب " ی بنام خدای ایشان داراست .

اول تشکر کنم بابت اجازه ی صحبت و در ثانی گوش کردن به عرض بنده ان شاءالله تعالی ، چراکه فرموده اند :

رادیـــــــــو اگــــــــــــر (شنبه 5/11/1387 - 2:40 ص )
بنام خدا
عرض کنم خدمتتان که خوب است شما بگویید. من گوش می کنم.

هرچند که فرموده باشند :

چیزی که تا اکنون فهمیده ام، اینکه می خواهید بگویید در همان "قل" اول یک حرفی هست. حرفی بالاتر از بعدش: هو الله احد.
اگر چه برایم عجیب است که بالاتر از این کلام والای "هو الله احد" که خلاصه همه ی معارف است، چیزی باشد.
یک حدس هایی می زنم. که می خواهید چه بگویید. اما صبر می کنم خودتان بگویید.

پس با تشکر از ایشان از فرصت داده شده استفاده می کنم و هنوز هم امیدوارم که چیزی سد راهم نشود مثل سابق !؟ مثل مثلا حدثی دو رقمی که یک رقمش شامل حال بنده شود ، چه در حرف زدنم و چه حالا که حرف از گوش کردن هم مطرح شده .
حالا کاری نداریم به اینکه بعد هم مثل مثلا مرحوم علامه ایشان هم مجرد از حس ، شنیدن گوش را عرض می کنم ، و بایگانی عرایض بنده را هم در دستور کار دارند ؟ یا بعد حس عرایض بنده هم ، گوش کردنش را عرض می کنم ، یکدل هستیم ؟ ووو ؟

فعلا همین هم کفایت می کند که بنده هم مثل ایشان می توانم حرف بزنم و چنین نیست که یکی مثل مثلا این چیه پارسی بلاگی در کار باشد که سد راه حرف زدنمان شده باشد بقول ایشان .
خصوصا حالا که پا را از دنیای حرف زدن هم فراتر گذاشته باشیم و به دنیای بالاتری رفته باشیم ، دنیای حس را عرض می کنم ، شنیدن را عرض می کنم .
چراکه این عالم پس از عالمی است که در آنیم ، یعنی هم ایشان می فرمایند و بنده گوش می کنم و هم بنده می گویم و ایشان می شنوند و برای بعد این عالم هم هنوز که چیزی نفرموده اند که مسئله ای پیش بیاید .
خب بنده هم صبر می کنم تا ببینیم تا کجا یکی هستیم و اتفاقی مثل ایجاب و سلب قدیم یا صفر یک جدیدش و همینطور این چیه فازی ایندو نمی افتد که یکی راه را مسدود کند یا همانطور که عرض شد در این عصر که عصر ارتباطاتش می گویند رابطه را قطع کند .


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :52
بازدید دیروز :78
کل بازدید : 1302951
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ