سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام علیکم

هر چند گفتیم که بحث ما فقط این نیست که بفکر " پیشرفت و عدالت " در این دهه باشیم و بشرح ایضا برای این اندیشه هم بقکر " اصلاح این چیه الگوی مصرف " در این سال ، ولی همین بعنوان مثال می تواند زمینه ای برای بحث ما باشد .

بنابراین فعلا کاری نداریم به این که مثلا آیا پیشرفتی بدون عدالت یا عدالتی بدون پیشرفت می توانیم داشته باشیم ؟ یا مثلا مصرف چی و چه ؟

چراکه شما عزیزان هم شنیده و شایدهم گوش کرده باشید این را که مثلا غرب پیشرفته است ، منتها از عدالت در آنجا خبری نیست یا کم رنگ است .

شاید هم از جایی نامبرده شود که به اصطلاح پیشرفته نباشد یا عقب مانده باشد ولی از عدالت برخوردار باشد یا مثل غرب نباشد .

در زمینه ی مصرف هم مثلا همین امروز در جایی دیدم که گفته شده بود : اصلاح الگوی مصرف که به معنی نهادینه کردن روش صحیح استفاده از منابع کشور است، ... .

و همانجا هم گفته شده : اصلاح الگوی مصرف در دو سطح "تولید کالا" و "مصرف کالا" قابل بررسی است.

یعنی صرف نظر از اینکه مراد از اصلاح عبارت باشد از کاربردی صحیح ، ونه کاربردی ناصحیح یا غلط ، مسئله ی مصرف را استفاده از منابع پاسخ داده ، وبعد هم استفاده از کالا ، ضمن اینکه در سطح تولید کالا هم خواهید دید مصرف ماده ی خام تولید کالا هم مصرف کالا نام برده شده .

پیام یکی از دوستان در پیام رسان این چیه پارسی بلاگ این بود که :

کوشش بیهوده به از خفتگی / یار دارد دوست این آشفتگی

فعلا این مهم است که می خواهیم اولین قدم " پیشرفت و عدالت " را در این سال با " اصلاح این چیه الگوی مصرف " برداریم ، و بشرح ایضا در امسال هم اولین قدم را برداریم ، الان .

خب ، الان چی داریم ؟ بنده که فکر می کنم همین را دارم ، اندیشه را عرض می کنم ، ولو در مثلا سطح تولیدش ، خامش را عرض می کنم .

تا برسیم به مصرفش .

-----------------------------------------------

کلمه ی کلید : موجودی


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :254
بازدید دیروز :200
کل بازدید : 1303816
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ