سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام علیکم :

جمع آوری اطلاعات ؟ و .... ؟

در قسمت پایانی پیشگفتار یک حرف ما این بود که وقتی مثلا چشم ما می افتد به چیزی ، مثلا به اندام جهان خارج که مرموم علامه فرموده اند ، آیا چیزی دور از چشم ما هم وارد می شود ؟ یا نه چیزی بدون اطلاع ما وارد کشتی چشم نمی شود ؟ که به مقصد حس بینایی بارگیری می کند ، چراکه دیدیم مثلا مرحوم علامه فرمودند : هنگامی که چشم ما افتاد به اندام جهان مثلا یک سیاهی دیدیم ، یعنی حرف از دیدن است و حس بینایی ما .

مثلا الان داشتم از شبکه ی خبر طرح هدفمند کردن یا رانه ها را نگاه می کردم که قطع شد و بعدش تا الان دیگه بجای چشم این گوش بنده بود که داشت می افتاد به این چیه رادیو، حالا بماند که آیا شما هم نگاه می کردید ؟ یا خدای نخواسته دور از چشم شما این طرح دارد قانون می شود ؟ مثل همان منطق ارسطویی و جدیدش منطق ریاضی یا رایانه ای و این چیه کامپیوتری و گویا یواش یواش هم این چیه فازی آن !؟ چرا که کدامیک از ما در قانون شدن این منطقها برای فکر و اندیشه هم مثلا چشم ما افتاده به مثلا شبکه ی خبرش !؟ یا چیز دیگری که مثلا گوشمان از آن باخبر شده باشد ؟

چراکه یک مثلا طلبه که امروزه مثل دانشجوی دانشگاه می رود واحد درسی بگیرد و یکی دو واحد مثلا این چیه متدولوژی هم در دستورکارش می گذارند در این چیه کلاس درس هم همان حرفی را تحویل می گیرد که مثلا مرحوم علامه تحویل ما داده اند و همانطور که در پایان قسمت پایانی پیشگفتار گفته شد : ... و ما هم قبول فقط !

بعبارت دیگر مثلا آیا : جمع آوری اطلاعات فقط ! ؟ حالا ووو ؟ بماند ، مثلا مدیریت اطلاعات فقط ! ؟ و ... که تا دلمان بخواهد وارد کشتی حافظه ی ما می شود فقط ! چراکه ما از وارد کنندگان حافظه ی صفریک انتظاری نداریم ، ولی از مثلا مرحوم علامه که انتظار داریم که مقصد باراندازی کشتی حافظه ی ما را بفرمایند که بندر بارگیری کشتی یادآوریست ! حالا بعد ذکر فکر بماند که وارثش بشود بندگان صالح .

حالا : ان الحسین سفینة النجاة بماند ، ولی حسنی آن هم بماند ؟!

یا مهدی ادرکنی !

------------------------------

کلمه ی کلید : جمع ، مجموعه ووو


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :386
بازدید دیروز :269
کل بازدید : 1300791
کل یاداشته ها : 1753


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ