سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ب ... .

سلام علیکم 

امروز زیر باران که ماشاء الله چند روزه دارد می بارد یاد آن افتادم که می فرماید از آسمان آب می بارد و از آن چیزهایی بیرون می آید که روزیست برایمان .

خب بریم سر اصل مطلب که رسید به حرف زدن حتی همین علوم انسانی که داریم که گفتیم حتی نیازی نیست دست به ترکیبش هم بزنیم ، بازنگری در علوم انسانی غربی وارداتی را عرض می کنم ، و گفته شده که نیازی هم نیست که بقول برادر ازغدی هم موشک هوا کند ، کافیست و فقط کافیست که حرف از حفظ کردن انسان بزند .

یادم می آید یک روزی یک تحقیقی دادم به دانش آموزان که نتیجه ی جالبی داشت ، قضیه بود که در کتاب درسی آنهم همانطور که بعرض رسید در درسی که در زمین دیگری حرف می زد ، درس ریاضی را عرض می کنم ، یک عبارتی تکرار شده که عبارتست از : "فکر کنید و پاسخ دهید" .

خب آنهایی که مدرسه رفته اند حتی در سطح ابتدایی این را در کتاب درس ریاضی خود دیده اند ، خب این قبول که دانش آموز فکر می کند و پاسخ می دهد ، ولی همانروز که آن تحقیق را دادم وقتی به این عبارت رسیدیم در کتاب رفتم پای تخته و لحظه ای رو به دانش آموزان نگاه کردم .

کنجکاو که شدند عبارت کتاب را روی تخته نوشتم یعنی : " فکر کنید و پاسخ دهید " را ، و بعد از دانش آموزان فکر کردن را پرسیدم و وقتی سکوت حکمفرما شد ! گفتم بروند تحقیق کنند ، خصوصا از پدر و مادر ، و دیگر اعضای خانواده ی خود ، همینطور در کوچه و بازار و علی الخصوص مسجد محل .

خب رفتند و یک حرفهایی را آوردند ، بعداز این گفتم همین را در محیط مدرسه هم جمع آوری کنند .

نتیجه ی جالبی که گفتم اینجا بود که در مدرسه هم مثل بیرون از آن عده ای حرفی نداشتند ، و آنها هم که حرف داشتند حرفهایشان مثل حرفهای بیرون از مدرسه بود ، و در میان حرفها دیده می شد که یکی در مدرسه حرفی را زده که مثلا کاسب محل هم که مدرسه ی چندانی نرفته شاید اصلا مقطع ابتدایی را هم به پایان نرسانده همان حرف را زده ، البته جالب تر در این تحقیق بی حرفی اکثر پرسش شوندگان بود چه در مدرسه ! و چه در بیرون از مدرسه .

خب حالا هم چه مانعی دارد که ما هم مثل همان دانش آموزان راه بیفتیم و حرف از حفظ کردن را در جامعه جویا شویم ؟ خصوصا وقتی که در این مورد حرفی برای گفتن نداشته باشیم !؟

نه چه مانعی دارد !؟ بسم الله ، بنده مثل همان دانش آموزان همینجا عرض می کنم که آیا حرفی در مورد حفظ کردن انسان دارید ؟

حالا بماند که در این تحقیق دست آنکه این چیه کامپیوتر ساخته یا آنکه می خواهد رایانه بسازد رو می شود ! چراکه حرف از شبیه سازی انسانی زده که حفظ می کند ! ولی از همین الان می بینم به حق و یقین موشک باران علوم انسانی را !

بارانی باشید و فعلا خدا نگهدار .

سلام علیکم ، یک خواهش دارم !؟ خبر دارید که همایشی در کارست ، و بنده هم که نمی توانم افتخار حضور داشته باشم و دیداری با شما برادران عزیز و خواهران گرامی ، خب شاید بقول بعضی در اینجا : مگر می شود هم به نون شب محتاج بود و هم این چیه بلیط رفت و برگشت از اینجا به تهران را هم گرفت ؟ پس اگر بیایم پرسشم از آقای رییس جمهورشان می رود زیر سئوال ! که فرموده اند : "در ایران فقیر نان شب نداریم " ، خب منم که این را نمی خواهم !؟ که دستم رو بشود ! پس چه بکنم ؟

از شما در خواست می کنم که این آخرین نوشته ام را در آنجا به مسابقه بگذارید !؟ ممنون می شوم از برادر و خواهری که این کار را برایم بکند ، پیشاپیش بابتش تشکر

----------------------------------

یکشنبه 19 اردیبهشت 1389

سلام علیکم ، سلامی از این چیه گیم نت ! آخه از دیروز اتصال خانه ی ما با شبکه و بتبع با پارسی این چیه بلاک یک طرفه شده برای همین گفتم خدمت برسم که نگران نباشید ! چراکه فکر نمی کنم تا کاری پیدا بشه و سرکار بریم بشود ارتباط را دو طرفه کرد و خدمت رسیدالبته اگر بتوانم گهگاهی شاید بیایم شهر و این چیه کافی نت تا عرض ادب و سلامی داشته باشم ، خب تا اطلاع ثانوی فعلا خدا نگهدار


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :104
بازدید دیروز :235
کل بازدید : 1304436
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ