سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، ... .

سلام علیکم

ما ترکها یک ضرب المثلی داریم که می گوید : "بچه را بفرست دنبال کار ، خودت هم پاشو بیفت دنبالش ." ، البته با زیرنویس فارسی ، و این را برای آن عرض کردم که نوشته ی قبلی را فقط بصورت فعلی نداشته باشید و ذخیره ای از ارسال شده ای از آنرا هم داشته باشید که حذف شده و تاریخ ارسالش با تاریخ فعلی یک روز فرق دارد ، و برای یادآوری آن دیگر نیاز به چشمی ندارید که الآن افتاده به این نوشته و همانطور که در بحث اطلاعات دینی گفته شد نه تنها در چشم ، حس و دل هم نوشته می شود بلکه به حافظه هم سپرده می شود و از آن یادگیری می شود .
و نظیر این در هر حال برای ما اتفاق می افتد ، مثل این پیامک : "... ها در اقدامی آبسردکن بانک مرکزی را بجای گاوصندوق آن بدست آورده و به ... ها به قیمت کلانی فروختند ." ، که هرچند بازنشرش به زبان اصلی است ولی با حذف و تغییر عباراتی در اینجا آمد .
خب حالا جهت اطلاع عزیزانی هم که ذخیره ای از نوشته ی قبلی بصورت فعلی را ندارند عرض کنم که این کار را باز هم می توانستم به بنده زاده بسپارم که به جای بنده انجام دهد ، چراکه کار با کامپیوتر را بنده از او یادگرفته ام ، ولی منکه داشتم می رفتم شهر گفتم خودم هم بصورت فعلی در بیاورم ، پس نوشته همان نوشته است و تغییری مثل تغییرات فوق الذکر در آن داده نشده که مثلا به زبانی دیگر باشد ویا مقصود دیگری را هم برساند .
پس علی ای حال فرقی نمی کند که به صورت فعلی هم ذخیره شده باشد در جاییکه گفتیم برای یادگیری از آن نیازی به چشم برای دیدنش نداریم ولو اینکه برای این کار بقول تفسیری که در بحث اطلاعات دینی نامبرده شد " گوش ، چشم ... " در ما نوشته شده باشد ، مگر اینکه بقول آن چیزی هم برای نوشتن : "سمع و ..." در آن نداشته و یا خالی از نوشته داشته باشیم ، که گفته شود : کامپیوتر هم آنگونه کار می کند ، یعنی برپایه دو که مقصود همان چیز خالیست که در آن یک چیزی نوشته شده مثل : "سمع" ، حالا بعدش :"چشم" هم همینطور در خالی ؟ بماند برای فرصتی دیگر ان شاءالله 

... ، وَالْعَصْرِ (1) إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِی خُسْرٍ (2) إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ (3)


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :125
بازدید دیروز :170
کل بازدید : 1303487
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ