سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، ... .

سلام علیکم

ضمن عرض تبریک بمناسبت امروز جمعه عرض کنم که مایه ی دلگرمیست که می نوای گرامی نه تنها موضوع را پیگیری می فرمایند بلکه مطلب هم برایشان مسئله ساز نشده و می توان امیدوارانه به ادامه ی آن پرداخت .

در ادامه ی می خواهم در رابطه با مطلبی که اخیرا تحت عنوان ازدواج رسیدن  به آرامش قرآنی  نوشته اند مطلب را پیگیری کنم .

ازدواج اولین قدم برای شکل گیری جامعه و حکومت اسلامی ! است ، نخستین مدیریت ، که در فناوری اطلاعات و ارتباطات گفته می شود و لب مطلب است ، در همین نخستین مجموعه اجتماعی رخ خواهد داد و شاید باور نکنند پیروان منطق ارسطویی و خصوصا منطق ریاضی و یا این چیه کامپیوتری که علیرغم نطقشان این مجموعه تمام ادعاهای آنها را بی اعتبار می کند ، چراکه با ازدواج مجموعه ای داریم که هول ولای ایجابی و سلبی منطق قدیم را ندارد و همچنین با عدم آرامش صفریک جدیدش همراه نیست .

خب گفتیم امروز جمعه است و متعلق به آقا امام زمان علیه السلام و خوشا بحال آنکه ازدواج کرده و اولین قدم را برای مهیا کردن حکومت اسلامی جهانی آقا برداشته و آنکه بفکر برداشتن این نخستین گام است و به امید آنکه این زوج کریم موفق به برداشتن گام بعدی در این راستا باشد که عبارتست از مجموعه جماعت محل سکونتش و بعد هم جمعه ی شهر و دیارش و فقط منتظر آن باشد که آقا تکیه به خانه ی خدا بدهد و ... .

البته نا گفته نماند که این زوج ماقبلش فرادایی نعبد گو هستند و نه حتی اعبد گو در نمازشان ، بلکه دستکم یکی از مجموعه ی اعضای حسی او به امامت حس آن عضو اقامه نماز کرده باشد ، حالا چه بهتر که به امامت عقل فکر ، ذکر ، حفظ ، قلب ، حس و عضو نعبد گو باشند .

بعیارت دیگر هرچند ازدواج با هر عقیده و مسلکی محترم و پسندیده است و مزایایی مثل مثلا رسیدن به آرامش را هم داشته باشد ولی لازمه ی گام برداشتن برای برپایی نماز به امامت آقا امام زمان عج  ولو در حد آماده ساختن یک خانه که با ازدواج این قدم برداشته می شود اینست که هریک از این دو به مجموعه ای از خود رسیده باشند نه اینکه درکی ایجابی و سلبی و یا صفرو یک از خود داشته باشند که امروزه بر مراکز علمی دنیا منجمله ما در ایران هم حکومت ! می کند .

خب به افق ما اذان مغرب گفته شده و فعلا خدا حافظ شما ، البته نه با حافظه ای صفرو یک ! 

 

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :136
بازدید دیروز :269
کل بازدید : 1300541
کل یاداشته ها : 1753


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ