سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، لَمْ یکُنِ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ وَالْمُشْرِکِینَ مُنْفَکِّینَ حَتَّى تَأْتِیهُمُ الْبَینَةُ ، ...

سلام علیکم

جمعه ی بعد نیمه ی ماه شعبان هم شب شد ، چه خبر ؟ از آن که رفت دنبال نیامدن عشق در کتاب خدا ؟ خب بنده خدا را فرستادن به سرزمین یکدست عشق ! حالا از کدام سرزمین ؟ لابد از عالم مافوقش ! شایدم بقول جناب کارشناس استراژیست انتظار رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران ، عالم کنار ، افق وووی سرزمین عشق ! وگرنه غرق در عشق که مثلش مانند ماهی در آب است .

البته اگر ماهی هم در آب ، آب نشود ! مثل جستجوگر عشق در کتاب خدا ! نه جوینده ی نیامده ی "آن" در کتاب خدا ! که تازه اشاره شده هم محدود شده ! یعنی پیدا شده ! و پیدایشی دارد ، حالا در کجا ؟ بماند ، زمینه ی پیدایشش را عرض می کنم که در نوشته زمینه ی جستجو به آن اشاره شد .

دیروز که شب شد ، نزدیک نماز ظهر شبکه ی پنج ما سخنرانی پیش از خطبه ی یکی از نماز جمعه های تهران در سال پنجاه و هشت را پخش می کرد ، سخنران نگاهی داشت به حرکتهای مثلا صد سال گذشته در ایران و یکی یکی که برمی شمرد این را هم می گفت که بعد هر حرکتی مثلا اندیشمندان می نشستند که ببینند حرکت چی کم داشته ؟ که حرکت بعدی آن کمبود را نداشته باشد ، و چنین شد که در حرکت آخر کمبودی نبود ، چراکه امام داشت .

حالا چرا امام ؟ و همان عشق نه ؟ بماند ، چراکه از اتاق فرمان آیه ی یاد شده یادآوری شد ، پس کاری به امامت بیّن و آشکار حرکتهای مثلا صد سال اخیر در ایران را هم نداریم ، و فقط با امام در کتاب خدا کار داریم ، آنهم بیّن و آشکارش ، که سخنران به آن در کتاب خدا هم اشاره دارد مسلما ، و از آن بعنوان عشق در سخنرانی خود که نام نبردن .

و محل بحث هم پیدایش امام است ، و بعنوان مثال در میان انسانها ، که در این زمینه می توان جستجو کرد در کتاب خدا و پیدا کرد امام انسانها را ویا به تعبیر کتاب خدا ناس را ، آنهم نه بقول استراژیست انتظار رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران ، امام مثلا قشر جوان ناس را ، و مشکل پسندی کرد انسانهای دیگر را ، آنهم نه منفکّینی بقول ایشان میان سال و پیرترش را ، بلکه هرمنفکّی از ناس که دریغش داشت از نعمت امام و تنگ کردن زمین خدا و سرزمین خلافت جانشین خدا روی زمین ، و بعبارت دیگر زمینه سازی برای غیبت امام با این استراژی ! و در انتظار گذاشتن مردم ، بعد هم همانطور که آن استراژیست هم قبول داشتن ، مردم را به گردآوری ثوابهای انتظار فراخواند ! و کلاسها با تکنیک و فن برایشان گذاشت و کار فرهنگی کرد !

راستی غیبت گفتم و یاد برنامه ی مسابقه ی بعد سنخرانی از شبکه ی پنج خودمان افتادم ، هفته ی خوبی داشته باشین ان شاأالله


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :223
بازدید دیروز :139
کل بازدید : 1304320
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ