سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، یا أَیهَا النَّبِی لِمَ ... ؟


سلام علیکم

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، یسَبِّحُ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ ل ... 


اول تشکر کنیم از خواهر بزرگوارمان نرگس خانم که از قم برایمان صد و پنجاه هزار تومان بحساب کارت مادر خانه بعنوان قرض الحسنه واریز کرد ، که ان شاء الله وقتی رفتیم سرکاری که قرار دادشو بستیم و هنوز آماده نشده برای کار ما که ان شاءالله آمادش کنند و مشغول بشیم و از دستمزد قرضمونو بپردازیم .


اما بعد :


تشکر خواهم کرد که اگه اتاق فرمان اجازه بده حالا بدهیمو به باشگاه بدن سازی بدم .


از اتاق فرمان بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، سَبَّحَ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ ، یا ... ، در پاسخ به درخواست :


علیکم السلام


اول اینکه بدهی ما به برادربزرگت و پول شیر این ماه عقب افتاده ی دخترش واجبتره ، و از اونم واجبتر رفت و اومد برادر کوچکترته که اگه مرخصی بیاد و نتونه برگرده مرکز آموزشش به این چیزا کاری نداره ، تازه جمعه هم ان شاءالله میخوایم بریم تهران عروسی خواهر کوچیکت .

بعلاوه تا برگردیم و کار هم آماده بشه خرجی خونه رو هم به اینا اضافه کن و تعمیر ماشینم همینطور بعد اگر چیزی می مونه مانعی نداره ، حالا کرایه خونه ی عقب افتاده ی این ماه رو میگیم صاحبخونه ضرب العجل نداده و بازم صبر می کنه ، مثل چی ؟ مثلا همین نسیه ای که از مغازه ی دوستت آورده ای و قد تقریبا نیمی از مبلغ واریزی خواهرت است و قرارست تا شنبه بدهی ولی بازهم مهلت دهد که رفتیم سرکار بدهیم .

حالا اینارو ول کن بقول خودت کُلات کو ؟ یعنی کدوم یکی از اینا بقولی دریای بدهی ما نیست ؟ بدهیهای دیگه و ماقبل اومدن به اینجا رو هم ول کن ، همه را ان شاءالله میدیم ، فعلا همین ها که گفته شد  ، یکیش ؟ دوتاش ؟ ویا چند تاش ؟ بدهی نیست ؟ چون همه ی اینها هم بدهیست و یکی ، دوتا وووی آن هم بدهیست ، هرچند در بودنش هم بعضی می گویند شرط و شروطی و چیز و میزی برای مردم وضع نکرده اند ، بلکه کاشف از حرف مردمند ! و فقط در نبودش هم نیست که کاشف قانونند ، بلکه وسط آن دو نیز همه چیز ش هستند ، و عوام را در این جا هم سهمی نزد خواص کاشف نیست ! حالا این خاص بودن را هم از عوام ! کشف کرده اند ؟ یا اینهم وضعیست ؟ و قانونی ؟ ووو

اصلا گیریم خاص ، کاشف ووو ، و برخلاف قاعده ی قانونی چیزی هم وسط خواص و عوام آشکار نباشد ، ولی چرا آسمانی !؟ خدایی !؟ کتاب اللهی !؟ چراکه حرف فقط این نیست که آلت قانونی ، دستورالعمل ووو ی بشری برای بشری مثل خودشان است .  

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته .  

-----------------------------------

پیگیری : نهم تیر هزار و سیصد و نود و دوی هجری شمسی :


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، یسَبِّحُ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ الْ ...


سلام علیکم ، وقت بخیر


ضمن گرامی داشت شهدای محراب که در آستانه سالروز شهادت یکی از آنها هستیم ، برای همفکری لازم به یادآوریست که چه شد ؟ بدهی را عرض می کنم ، منتظرم که ببینم کدام حق تقدم دارد که نخست آنرا بپردازیم .

تا جمع آسمانی و زمینش را داشته باشیم ان شاءالله تعالی ، که ازش می خواهیم دِینِ ما را ادا کند ان شاءالله تعالی ، والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته .

یازدهم تیر هزار و سیصد و نود و دوی هجری شمسی ، اتاق فرمان



خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :173
بازدید دیروز :170
کل بازدید : 1303535
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ