سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام علیکم

عزیزانم ، ضمن اینکه امیدوارم هفته ی خوبی را پشت گذاشته باشید و بهترش را پیش رو داشته باشید ، جونم براتون بگه که هفته ی گذاشته با تمام سختی و پر کاریش بهتر از هفته ی قبل بود ، یکیش همین که برادر بزرگتون مرخصیشو اومد پیشمون کار کرد و یه پولی درآورد و بی نیاز نه تنها از من پدرش شد این دم عیدی ، بلکه بی نیاز از پدر اقتصادیش هم شد ! والد ماولد اقتصادیو عرض می کنم .

توصیه ام به برادر کوچکترتونم که امروز اومد مرخصی اینه که هرچند زن و بچه نداره ولی بیاد چند روزی پیشمون کار کنه و لازم نشه برای رفتن به سرخدمتش از من پول بگیره ، بلکه بی نیاز از پدرش در پادگانم بشه ! البته از باب اقتصادی ، حالا که مثل یتیم سیاسی که آقا امام حسن ثانی علیه السلام ، پدر بزرگوار پدر دینی ما در عصر حاضر ، که عصر غیبت است و جانشینش ولی فقیه است ، فرمودن پدر اقتصادی نداره !

چراکه پدر علمی ، منجمله پدر علم و دانش اقتصاد نداره ، یا اگه داره بقول برادر حسن رحیم پور ازغدی ، که هفته ی گذشته تو تلویزیون برای دانشگاهیان دانشگاه امام صادق می گفت ، پدر علمی مثلا علوم انسانی دانشگاهشان غربیه ، اونم با "پیش فرض" یا حرفهایی که ثابت نشده !

حالا کدوم حرف ثابت شده داریم !؟ حالا در کجا ؟ ... بهذا البد !؟ ...حل بهذا البد !؟ ش بمونه ! و بشرح ایضا والد و ماولد!؟ ش ! که از پدرعلمی سخن رانده اند ! ولی بقول سرمقاله های دهه ی هفتادشان در روزنامه ی کیهان : "با کدوم منطق ؟" !؟ همون که در آغاز آشنایی با علوم اسلامی استاد شهید آمده ؟! "پیش فرض" فلسفه ، فقه ودیگر علوم اسلامی ؟!

علوم و دانشهایی که بقول استاد شهید پدرانش دو کار می کنند ؟ و ابواب مطنقشانم بسان این دوکاره ؟! ولی وقتی بقول مثلا جانشین استاد شهید میرن سراغ علم دانش مثلا ریاضی تعبدی ندارن ؟ حتی به ابواب منطقشان ؟! ووو ؟ که بمونه ...

چراکه بقول استاد شهید فاقد محل ثبتیم ! حالا ثبتی حرفهای اونور آبی باشه و چه اینور آبی ، چه اون بلد و چه این بلد ، و چه انوریا و چه اینوریا ، و چه

چراکه "پیش فرض" تر از بقول ایشان منطق تجربی اونوریا و منطق عقلی ! ایشون ، محل ثبت فرمایشات ایشونه ، بشرح ایضا ثبت کنده ش و ...      ...     

لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ...

آنچه گذشت : 

خب برادر حسن رحیم پور ازغدی رو هم بسان استاد شهید بخودشان وامی گذاریم تا محل ثبت فرمایشلتشونو برامون بفرماین و میریم سر بحثی که در رابطه با فرمایش جانشین استاد شهید داشتیم ، هرچند ایشونم نفرمودن عبودیت و بندگی در کجا و بشرح ایضا عابد و بنده رو و ...

فقط فرمودن در علوم و دانشهایی بسان ریاضی محلش دانشگاهه مثلا ، و استاد و دانشجوی آنجاها هم پدر و فرزندانی هستند بی نیاز از عبودیت و بندگی !؟ در حالیکه بعنوان مثال گفتیم که استاد حسن رحیم پور ازغدی می فرمایند در آنجا ها هم دربست باید پذیرفت "پیش فرض" های پدران یا اساتید علوم و دانشها را و بی طوق بندگی نیست ! اونم علوم نقلی ! یعنی یه چیزی بسان آنچه ایشون و بشرح ایضا جانشین استاد شهید برامون نقل فرمودن ! 

البته اگر بسان ایشان فاقد جایی برای ثبت فرمایشاتشون نداشته باشیم !؟ و قانون ثبت و بایگانیش هم بفرموده ، یعنی "پیش فرض" نباشه !؟ وگرنه ما هم بسان ایشان انسان ! حالا از آغاز ؟ یا بعد انسی با ایشان ؟ بماند ! که نظر استاد شهید را در این زمینه گفته ایم که ایشان انسان را فاقد حافظه و بقول ایشان ذهن می دانن و دستگاه اداراکی و ذهن و حافظه ووو ، به مرور می سازد و دارد ، چراکه در آغاز فاقد آنست ، فقط ناگفته نمونه که این ذهن سازی با ساختنی که ما داریم ! هرچقدرم همسان باشد چون نقطه ی آغازش و بعبارت دیگر نقطه ی ب بسم الله ش با هم فرق دارد هیچ همسانی با هم ندارد ! 

فَلَا اقْتَحَمَ الْعَقَبَةَ(البلد/11)... 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :238
بازدید دیروز :235
کل بازدید : 1304570
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ