سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در شهر یا مدینه ی پایانی :

پیش از ادامه ی بحث بازم سلام

... من : خب منم مثل شما حس نمی کنم ، نه حس شما رو و نه همینطور فکرتونو ، که اختصاص به من نداره .  

مگه اینکه برام به زبون بیارین ، آیا حضرت علی علیه السلام فرموده مرد زیر زبونشه ؟ یا مقصود صاحب حرفه ؟ چه آقا و چه خانوم . 

یا اینکه با کاری که هرکدومم از ایندو هم می کنن ، نه تنها حس بلکه فکرشم خونده بشه .

در ثانی چراکه نه ؟ شما هم مثل ، اصلا مثل :

کربلا در کربلا می موند اگه حضرت زینب سلام الله نبوده . 

علم و دانشم در آدم می موند اگه یکی نبود ، اینکه حضرت باقر علیه السلامم فرموده اگه یکی بود همه دانشها رو از کلمه ی صمد براش می شکافتم ، خب ناظر به یه ظرف بوده و شزط و شروط دیگه ای رو نذاشتن که مثلا اون یکی حکما ظرف آقا باشه یا خانم .

خب چی داشتم می گفتم ؟

می گفتم من فکر می کنم بدونم چیکار کنیم :

... ، ذَلِکَ الْکِتَابُ لَا رَیبَ فِیهِ ... .

والسلام ، شب بخیر .  

------------------------ 

آخرین ویرایش جمعه پنجم آذر هزار و سیصد و نود و پنج هجری شمسی . 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :50
بازدید دیروز :139
کل بازدید : 1304147
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ