سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیارت کربلای بیرونی :

سلام علیکم

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یسْأَلُونَکَ ؟ ... .

ضمن عرض تبریک بمناسبت امروز ، و خوشا بحال جماعتی که بسوی نماز جمعه قدم برمی دارن و حتی زمینم که در زیر پایشان فرش شده ، چه رسه به خدمتگذاری که در این مسیر ، چه رفت و چه برگشت ، هرخدمتی به آنان بکنن ، بازم تا یادم نرفته یه تبریک دیگه هم بگم ، بلکه دوتا !

در خبراست ، یعنی هنوز ابعادش خبر نشده ، که عده ای در بازگشت از کربلا بدرجه ی شهادت رسیده ان ، ولی در تصادف قطاری که در خبر اومده از :"تبریز" بوده ، گویا یکیم نبوده ، که مقصدش مشهد آقا عالم ال محمد علیه السلام بوده باشه ! شایدم برا اینکه مسئو لیتشو  یکی به شکل و شمایل مثلا داعش مدعی نشده ! حالا بمونه که همینمون مونده که مانند داعشم در ایران زیارت کنیم ! اونم تو این هفته و هفته ی بسیج ! دیگه چی !؟

... قُلِ ... لِلَّهِ وَالرَّسُولِ ... .

رصد (زیرنویس) مشهد بیرونی :

گردشگری :

دیروز تو برنامه ی سمت خدا ، مهمون برنامه یکی از سوقاتیای اربعین امسالشو گفتن ، البته به پیروی از :"حداکثری" ، که در راهپیمایی امسال بودن یکیم که برا اولین باز نماز می خوند ، من می خوام حداکثری ترشو بگم ، همینا ، یعنی اونا هم که رصد میکردن راهپیمایی و حتی اگه تو راهپیماییم  اونیم که برا گردشگری اومده بود ، و یکیشونم تو همین کاری که بحساب خودشون واریز کردن ، دستاورد گردشگریشم شهادت باشه .

درستکه ، قبلنم اینو در اینجا گفتم ، منتها به مناسبت بحث میگم ، گردشگر مشهد هشتمیم (2) نداریم که رصدگر دوازدهمیش نباشه ، در حالیکه نه تنها رصدگر سومی ، بلکه هفت خوانیم (3) داریم که گردشگر مشهدم نباشه .

ناظر (4) بر درون :

یه چیزم بگم و بمونه برا فرصت دیگه ان شاءالله ، اونم اینکه رصد بیرون ناظر بر چیه ؟ جز بر درون ؟ یعنی رصدکننده چیرو داره رصد می کنه ؟ آیا مثلا بقول مرحوم علامه بعنوان مثال چشش (5) افتاده به سیاهی یا یه سفیدی در بیرون ؟ که بره ببینه چه خبره بیرون ؟

خب چی گفتم !؟ هیچی ! خوشا بحال قطاری که به مشهد میره و مسافرشم حتی گردشگری باشه ، و با اینکه در امن و امانم از اونیم هست که مثلا به شکل داعشه ، ولی به درجه ی تصادف نائل میشه !

چه رسه به بعنوان مثال به چشمی که مسافرش حتی حس بینایی باشه و ...  

اونم در دهه ی آخر ماه صفر ! و بعد اربعین !

حالا بمونه چشمی که فرستاده ی حتی حسی باشه !

زیرنویس :

سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در دیداری به مناسب این هفته !

2 – امام هشتم علیه السلام .

3 – هفت امامی .

4 – زیر نویس .

5 – السلام علیک یا مسلم ابن عقیل علیه السلام . 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :231
بازدید دیروز :269
کل بازدید : 1300636
کل یاداشته ها : 1753


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ