سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه ی موضوع اندیشه در قرآن (4) :

... ، انّه فکّر و قدّر ، فَقُتِلَ کَیفَ قَدَّرَ ؟ ثُمَّ قُتِلَ ! کَیفَ قَدَّرَ ؟ ثُمَّ ... ؟ ... .

سلام علیکم ، شب بخیر .

زیاد وقت نمیگیرم ، فقط خواستم قبل از خواب یه خسته نباشیدم گفته باشه ، بابت کار روزانه دیگه .

البته :"به تعبیر معروف" کی خستس ؟ خب : دشمن (1) دیگه !

البته من که امروز سرکار نرفتم که کاری کرده باشم ، همشم که فکر کرده یا اندیشیده باشمم که خسته نشده ام ! شده ام !؟

خب نه ! چرا !؟ خب گفتم که بعنوان مثال یکیم گفته :

من همه اندیشه ام (2)

خب وقتی همم فکر یا اندیشه باشه ، کی خستس !؟ من که نیست ! مگه اینکه مابقیم داشته باشه ، من دیگه ، مثلا چی ؟ خب :

مابقی من استخوان و ریشه ام

دیگه !

در :

من فکر می کنم ، پس هستم ، یا فکر می کنم ، پس هستم

م همینطور ، و مانند اینها هم که گفته شده ، می شود و خواهد شدم ! سپس ، سپس و سپس ووو

:"به تعبیر معروف" یصحّ السّکوتم مگه داره !؟ یا نقطه تمام !؟ شب بخیر چی !؟ مگه روز بخیر داشت !؟ که شب بخیر داشته باشه !

شب بخیر .

زیرنویس :

1 - دشمن بسیجی .

2 – در "ادامه ی موضوع اندیشه در قرآن (2) " .

یادش بخیر بقول عزیزی عزیز منتقدی :

بعدالتحریر :

سپس !؟ گزینه های روی میز آمریکا رو میگم ؟ بعد تحریم اخیرش دیگه چی !؟ هرچند بعد جلو گیری از ورود دین یا اسلام به آمریکا ، منکه فکر نمی کنم سپسی مونده باشه ! مگه اینکه دین یا اسلامم سپس داشته باشه ! ان شاءالله در فرصتی دیگه ببینیم !

یا بقول انقلابیونی :

مشاهده ...

کنیم ! که بنابود چه کنیم !؟ یا همش چه کنیم !؟

فکر ؟ یا به تعبیر خودمون : 

اندیشه ؟ 

خب ، حالا دیگه : 

شب بخیر . 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :210
بازدید دیروز :269
کل بازدید : 1300615
کل یاداشته ها : 1753


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ