سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جستجو ، سرچ و یا ... ی 2 :

سلام علیکم

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، ... ، هَلْ فِی ذَلِکَ قَسَمٌ لِذِی حِجْرٍ !؟ ... .

در جستجوی امروز که متورش پیش از اذان روشن شده بود ، در نخستین جستجوی دنیای بیرون از درون (1) ، البته نه مثلا بدرقه ای یا زجری بقول نویسنده ای که در بحث قبلی گفتم ، در خروجم از شکم (2) بیرون ، به راهی رسیدم که جستجوگرانی از اونجا میانبر رفته بوده یا اومده و یا رفت و اومد کرده بودن .

قبلا ، همین دیروزم از همونجا رفته بودم و برگشته بود ، ولی امروز به اونجا که رسیدم یکی دوجستجوگری مثل من در وسط اون راه بودن .

ولی دیروز که گفتم من اول وارد اون شده بودم که یکیم وارد اون شد ، البته از اون طرفش ، خب نمی تونستم برگردم تا اون بیاد بره و بعدش من برم ، برای همین به راهم ادامه دادم و قتی بهم رسید چن قدمی رفتم تو برفا و وقتی رد شد برگشتم تو مسیر جاپاها .

ولی امروز منکه رسیدم به اونجا واستادم تا بیان برن و بعد من برم .

خب ، طبق معمولم وقتی به من رسیدن سلام کردم (3) ، البته به اولی ! ولی به همکار(4) دومی نه ! موتور گوشمم در جستجوش سلامی پیدا نکرد که جوابش واجب باشه ! آخه منکه نمی تونستم با موتور چشم جستجو کنم ! و ببینم سلام داد و به گوشم نرسید !؟

زیرنویس :

1 - خانه .

2 - یا بطن ، و یا ... .

3-  از آقا امیرالمومنین علیه السلام پرسیدن ، پیامبر صل الله علیه و اله وسلم به هرکی می رسید سلام می کرد ، چه مرد چه زن ، چه پیر و چه جوان و حتی بچه ی آندو هم ، ولی شما چرا به همه سلام نمی کنی ؟   

4- آخه اونم از نونوایی برمی گشت . 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :168
بازدید دیروز :322
کل بازدید : 1300304
کل یاداشته ها : 1753


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ