سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندیشه در قرآن (پایانی) :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، أَتَى أَمْرُ اللَّهِ فَلَا تَسْتَعْجِلُوهُ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى عَمَّا یشْرِکُونَ ، ... .

اشاره :

... سَلَامٌ عَلَیکُمُ ... .

جونم برا بچه های گلم بگه  پایانی این بحث از اندیشه در قرآن رو می خوام با پرسشی از شما مطرح کنم که شما هم دورانی دارین ؟ یا در دوران من زندگی می کنین !؟ یا اونو پشت سر گذاشتین و دوران ماردتونو دارین میگذرونین !؟ که یه اشاره ای بهش کردمو رد شدم تا به دوران شما برسم !

چراکه بعنوان مثال همین جونی که براتون میگه ، آیا همون جونیه که در اون دوران ، و اونطور که گفته شده ، در چهار ماهگی بهتون داده شده !؟ حالا با فبض روح یا جون گرفتن !؟ جونداری !؟ یا به بی جانی !؟ بدن بی جانی !؟ و جونداریش از اون به بعده !؟

یا جونیه که مثل شما الان دارم !؟ و بقول پیامبر صل الله علیه و اله و سلم :"زبون" باز کرده و داره با شما حرف می زنه !؟ نه مثل گریه ای که بهنگام تولد سر داده !؟ که بقول پیامبر صل الله علیه و اله وسلم همه سر دادن و میدن و خواهند داد الا حضرت :"عیسی" بن مریم علیه السلام ، که در کودکی زبان گفتن آنرا داشت که خودشو بنده ی خدا معرفی کنه .

به نقل از استاد شهید مرتضی مطهری گفتم که حضرت عیسی روح الله علیه السلام خون به جونی ندادن ، جونیم نگرفتن که فرزندیم از اون داشته باشن ، یا "آل" که در نوشته ی قبلی گفته شد ، در گفتن از "الیاسین" و " الیاس " ، که گفتم در قرآن بعد ذکریا ، یحیی و عیسی هم آمده .

دوران پایانی :

حالا پرسش اینه که اونی که در غرب ، اروپا و فرانسه جون به جون انقلاب صنعتی داده در رنسانسش کیه ؟

چراکه با انقلاب دینی یا اسلامی در ایران حرف این بود ، هنوزم هست ! که :

دوران دین به پایان رسیده !

نه اینکه انقلابی مثلا انقلاب اسلامی ایران به فرانسه ، اروپا ، غرب و دنیا جون داده باشه ، جونی تازه !

بلکه حرف اینه :

خوابن ! در ایران ! بعد مثلا :"سیصد سال" و اندی که میگذره !

از قبض روح دین ! و اگرم زنده باشه  بقول استاد شهید :"زاینده" نیست !

پس اندیشه در قرآن یعنی چی !؟

خب ! اندیشه در قرآن چی !؟ صرف نظر از اینم که جون داد به این دم مسیحایی مرده زنده کن ! یا بیدارکن !

چراکه چه فرقی داره اندیشه در قرآن با اندیشه در کتب درسی اونا ؟ کاریم به نقش ادریسی اونا نداشته باشمم که از چه کتابی درس گرفته و مدرس اونن !؟ که دینی نباشه بدنی که هست !؟ و دست شما هم که خالی از اون نیست !؟ که گفته بشه دستخالی هستین ! بلکه :"فاقد" دستم !  

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته ، پدر .

زیر نویس :

یا علی اکبر تشنه لب !

روزتون مبارک

کلمه ی کلید :

بابا آب داد 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :86
بازدید دیروز :139
کل بازدید : 1304183
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ