سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

    محفوظ یا نگهداری شده (4) :

سلام علیکم .

    غرض از مزاحمت پاسخ پرسشی است که برادر عزیزم عکاس گرامی مطرح فرموده اند .

    ضمن تشکر از صاد عزیز در شفاف سازی مسئله ی مطروحه ، عرض کنم که پاسخ بنده هم همان پاسخی است که برادرمان پس از طرح سوال به آن پاسخ داده اند .

    پاسخ ایشان اینست که : هر محفوظی پیرو یا بقول ایشان عطف به محفوظ اول یا بقول ایشان فطری انسانست ، حالا آیا در این پاسخ اولین محفوظ هم از این قانون پیروی می کند ؟ یا نه بقول ایشان ؟ بماند .

    چراکه مثلا در کتاب این چیه تئوری طبیعی مجموعه ها که به کوشش شورای انقلاب فرهنگی سابق ، یعنی ستاد انقلاب فرهنگی ما سبز شده آنهم بقول صاد عزیز با لباس ایرانی ، یعنی به زبان فارسی ترجمه یا وارد شده این مسئله مطرح شده ، که به این چیه پارادوکس راسل معروف است .

   ایشان که معرف حضورست ؟ دانش آموزان پیش از دانشگاهی یا حوزه ای خاطره ای از ایشان دارند ، آنجا که بعنوان یک فیلسوف ووو بحافظه ی ایشان وارد شد ، همان را که متفکر انقلاب استاد شهید مرتضی مطهری خاطره ای از ایشان دارند که عبارت است از خاطره ای که این فیلسوف از فیلسوف دیگری نقل می کند .

   می گوید : وقتی که خاطرات فرانسیس بیکن را بحافطه می سپرده دیده که وقتی او از پدرش پرسیده اون اولی را کی آفریده ؟ و پدرش مانده از پاسخ دادن ، این مسئله برایش پیدا شده ، مسئله ای که شفافش همانست که عرض شد : بماند .

   خب ، حالا که فیض اجباری نصیبم شد که خدمت برسم بی مناسبت نیست که نگاه دیگری هم داشته باشیم به فرمایشات مرحوم علامه که اول مثلا یک سیاهی را به حافظه یا بایگانی بقول ایشان سپردند و پیرو آن ، یعنی بقول عکاس عزیز و گرامی پیرو اولی بود که یک سفیدی را هم وارد حافظه کردند و پس از حکم اولی است عدمش نیست ، یا نه ی آری ووو ی اولی پیدا شد ، کجا ؟ زیر سر همان کلاهی که در همان کتاب وارد شده توسط ستاد انقلاب فرهنگی ما یا بروزش شورای انقلاب فرهنگی ما ، آمده که : کلاه با زیر کلاه فرق دارد ، بعبارت دیگر حافظه با موضوع بحث و گفتگوی ما فرق دارد ، محفوظ یا نگهداری شده را عرض می کنم .

   خب ایام ایام خامس ال عباست که از ماترک آخرین پیام آور خدا که کتاب الله آن بقول عکاس گرامی پاک شده بود می رفت که پنجمین ثقل دیگرش هم دلیت شود ، که نه تنها از سر دلیت شده اش هم کتاب خدا بگوش رسیده بلکه : باز این چه شورش است ... ؟   


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :87
بازدید دیروز :445
کل بازدید : 1308712
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ