سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحریم پایانی (1) :

. ... الرَّحِیمِ ، قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ، ... .

سلام علیکم ، شب بخیر .

... ، اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ ،  الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ ، عَلَّمَ الْإِنْسَانَ ، مَا لَمْ یعْلَمْ ، ... .

تحریم انقلابی :

فردا که بیست و دوم بهمنه بیش از سه دهه از انقلاب دینی یا اسلامی در ایران میگذره ، و چیزی نمونده که دهه ی چهارم اونم بسر رسه .

از انقلاب صنعتی یا رنسانس در غرب و اروپاشم بیش از سه قرن میگذره و بقول مثلا برنامه ی "جیوگی" شبکه ی دوی سیمای جمهوری اسلامی ایران : غرب و منجمله ، حالا بزرگتر (2) یا انقلابی ترش آمریکا سیصد ساله که تلاش و کوشش کرده ، و کار کرده که به اینجا ! برسه ، خب حالا بیاد مثلا بوئینکشو ، حتی در مقابل قیمت تمام شده ، بده به جمهوری اسلامی ایران !؟

اینکه مثلا زکات علم یا دانش نشر اونه که از حرفای انقلابیای انقلاب صنعتی نبوده ! که به حرفش عمل بکنه ! بلکه چیزی که نه تنها چیزی بحساب نیومده ، بلکه جدای از علم یا دانش بحساب اومده دین بوده ، اصلا انقلاب صنعتی در مقابل علوم دینی قد علم کرده و انقلاب کرده و انقلابی یعنی اول جدایی دین از علم یا دانش ، و از جمله که نه ! بلکه جدایی دین از سیاست ، یعنی جدایی دین از تدبیر منزل ، از منزل اول گرفته تا منزل آخر !

منزل اول :

خب ، گفتم که آمریکا ، رییس جمهور اخیرش ترسیده ، رییس جمهور قبلی و رییس جمهور زمان انقلابم این ترسو داشتن که حالا انقلاب اسلامی چی می خواد بگه !؟ که هرچند گفته شده :"دولت" و "جمهوری" ، ولی با پسوند اسلامی بازم خواستن و هنوزم ! می خوان ببین چی می خواد بگه ؟

اونم بعد رنسانس و بعبارت دیگه انقلاب علمی در اروپا و فراگیرشدنشم در دنیا و منجمله ایران ! از مثلا دستورات چهارگانه ی اولش گرفته تا الان که منطق دو رقمی اون حاکم بر مراکز علمیه ، منجمله در جمهوری اسلامی ایران !

اینکه گفته شده منطق فازی منطق قرآنه ، معناش چیه !؟ جز همونه که گفتم !؟ چراکه کافی بود صدایی از منطق کتاب خدا در بیاد ! در اومد !؟

اونم بعد انقلاب اسلامی ! بعبارت دیگه انقلابی که همون اول قرآنش اومده باشه :

... الرَّحِیمِ ، اقْرَأْ ... .

کی بخونه !؟ مثلا چشم ؟ بیرونو ؟ یا حسش چشو ؟ و یا قلب یا دلی که خواننده ی قلب ، دل و یا مراکز حسیه !؟

یا قلب یا دلم خواننده داره !؟

حالا گیریم که خوانده هم ختم بشه به این سه ! بقول انقلابیون جدایی دین از علم و دانشم ! هرچنه خاتم انبیاء اونا حواس پنچگانه و خواننده هم حس بینایی چش اوناس ! و از خواننده ای بنام قلب یا دل که خواننده ی جمعی (3) حواس باشه حرفی بمیان نیومده ! و این خاص دین یعنی اسلامه ! البته نه حرف جمهوری اسلامی ایران !

چراکه همونطور که پیش از آن هنوز حرف شیخ الرییسش اینه که رو دست حرف معلم اول حرفی نیومده و بلکه نخواهد اومد ! رودست منطق جدیدشم حرفی نیومده در این نزدیک به چهار دهه بعد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ! چراکه کافی بود صدای منطقش در بیاد !

هنوزم گفته میشه : رحمان رحیم یعنی رحمت عام و خاص ، خاص مومنین ، و یعنی نه دیگری ! منجمله آمریکا !

خب این ترس نداره !؟ برا رییس جمهورشم ؟ رییس جمهور :"مرحوم" (4) ش !؟

خب داره خوابم میگیره ! بمونه برا فرصت دیگه ان شاءالله ، شب بخیر .

زیرنویس :

1 - تحریم نخستین !

2 - بعبارت دیگه :"اکبر" ش .

3 – یعنی قرآن .

4 – مرحوم خمینی : چهل حدیث ، حدیث چهاردهم .  


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :77
بازدید دیروز :591
کل بازدید : 1305488
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ