سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

قسمت آخر :

    در قسمت قبلی ضمن اینکه گفته شد نه تنها مثل تعریفی از فکر که گفته شده اندیشه : حرکت به مبادی و ... ، می باشد ، بلکه دیدیم به روش منطق قدیم و همینطور جدیدش هم پا به بیرون از خانه گذاشته نمی شود ، مقصود از دو دویی انقلابی و ذیجیتالی هم عرض شد .

    عزیزی در پیام خصوصی خواسته اند که در حد این چیه کلاس اولی گفته شود ، عرض کنم که در این چیه کلاس اول اول دو را به دانش آموز نشان می دهند ، مثلا مثل مرحوم علامه که در جهان خارج به ما یک سیاهی و یک سفیدی نشان داده اند ، یعنی مثل همین در یک چیزی مثل جهان خارج ، مثلا در یک بشقاب دو چیز مثل همان سیاهی و سفیدی مثلا دو سیب را نشان می دهند .

    یعنی نه تنها اول صفر را ، بلکه یک را هم نشان نمی دهند ، یعنی می گویند که نشان نمی دهند !؟ پس از نشان دادن دو چیز مثل مثلا همان دو سیب در یک بشقاب است که با کم و زیاد کردن سیب در بشقاب سه ، چهار ووو ، و بعدهمینطور یک و صفر را نشان !؟ می دهند .

    این را برای آن عرض کردم که در این آغاز فراگیری با دو هم از روش صفریک جدید و همچنین روش این چیه رئالیسم مثلا مرحوم علامه هم خبری نیست ، یعنی با این دو روش و هیچ یک از این چیه متد علوم که در این چیه متدو لوژی علوم ادعا می شود تاکنون که اتفاق نیفتاده ، فراگیری را عرض می کنم .

    خصوصا برای فراگرفتن این چیه کلاس اولی بقول این عزیزامان ، یعنی بخورد این چیه کلاس اولی که نمی توانند بدهند ایجاب و سلب قدیم یا صفر یک جدیدش را ، که در جهان خارج یا مثلا در بشقاب چشمش بیفتد به مثلا صفر سیب و یک سیب و یا یک سیب و صفر سیب .

    بنابراین این منطقها تا کنون که در یادگیری کارایی نداشته اند ، می ماند همان منطق دو دویی که در مفهوم عدد بکار می رود که در این چیه کلاس اول از آن تعبیر به تناظر یک به یک می شود ، مثل همان یک مسافر و یک صندلی در این چیه اتوبوس که در قسمت قبلی بعنوان مثال عرض شد ، که عرض شد این با روش سلب و ایجاب و صفر یک فرق دارد و چراکه گفتیم حرف از یک و یک است .

    خب ، امیدوارم که این عزیزامان متوجه این که از اول یا بقول ایشان از این چیه کلاس اول تاکنون برایشان گفته شده شده باشند ، مثل بقول ایشان این چیه کلاس اولی که چه بهتر .  

    خب ، در قسمت قبلی گفتم که از خانه به شهر رفتم ، در این قسمت به همین بسنده می کنم که باز مثل همیشه از شهر هم به خانه برگشتم ، بعبارت دیگر از همانجا که راه افتاده بودم به همانجا برگشتم ، باز هم نه مثل همان تعریفی از اندیشه که گفته شده : الفکر حرکة الی المبادی و من المبادی الی المراد .

    همینطور نه طبق منطق دو رقمی ایجابی و سلبی قدیم و صفر یک جدیدش ، مثل دو دویی این دو هم نه ، چراکه ایشان خانه را مثل ما هیچ بحساب آورده اند و آغازی نه دارند که آخر و پایانی هم نه دارند ، ولی ما که بی خبر نیستیم از : انا لله و انا الیه راجعون .

    ایشان هم ان شاء الله با خبر می شوند ، می شوند بقول قرآن : ان الی ربک الرجعی ، والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته .


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :201
بازدید دیروز :488
کل بازدید : 1305021
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ