سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

بسم الله الرحمن الرحیم ، اقرا بسم ربک الذی خلق ، خلق الانسان من علق ، اقرا و ربک الاکرم ، الذی علم بالقلم ، علم الانسان ما لم یعلم ، کلا ان الانسان لیطغی ، ... .

سلام علیکم .

اول تا یادم نرفته امروز را خدمت شما عزیزان تبریک عرض کنم و بعد برویم سر بحث .

و بعد ، اجازه بفرمایید باز هم با نگاهی به پیامی که یکی از عزیزانم داده اند سر بحث را بازکنیم ، چراکه مثلا بقول شاعر : برگ درختان سبز هر ورقش دفتریست .

جناب دکتر غریب عزیزم بعد مدتی غریبی بروز فرموده اند ، و همانطور که در پیام ایشان آمده : ... با ذکر اتفاقی ... ، و همانطور که در قسمت قبلی بعرض رسید برای اینکه فکر کنیم ، یعنی بعد ذکر فکر می کنیم ، و ناگفته هم نماند که می شود به آن فکر هم نکرد !؟

از این دست برای ما اتفاق می افتد ، بعنوان نمونه مثلا همین که آقای علی کریمی شماره ی هشت این چیه تیم ملی فوتبال بقول این چیه وبلاگ آدمکها که تحت عنوان چگونه با کلامتان سعادت یا مصیبت را به سوی خود فرا خوانده اید ؟ آمده و در قسمت قبلی به عرض رسید جلودار زبانشان نبوده اند و مثل جناب دکتر غریب عزیزامان حرفی زده اند که این چیه فدراسیون فوتبال حق داشته باشد ایشان را از نه تنها این چیه تیم ملی بلکه از حق بازی در این چیه تیم های باشگاهی داخلی هم محروم کند ، که اگر دست ایشان بود از قطر هم بیرونش می کردند ، مثل اردوی این چیه تیم ملی .  

یعنی دیگر بفکر دیدن بازی ایشان نباشیم که اگر بقول آقای مارادونا نگوییم که فقط بازی او ست که مثل بازی مسی دیدنیست ، ولی بنده که دیده ام هر وقت ایشان بازی نکرده ، یا تعویض شده انگار این چیه تیم ملی ما یک چیزی کم دارد ، بازی علی آقا را عرض می کنم ، ولی چه می شود کرد ؟ مجبوریم که دیگر به فکر آن نباشیم !؟ مگر اینکه بقول برنامه ی مثلث شیشه ای شبکه ی تهران سیمای این چیه جمهوری اسلامی ایران این چیه فدراسیون فوتبال ما " اغماض " بفرمایند !؟

یعنی چه ؟ یعنی ایشان هم چشم پوشی بفرمایند ، مثل چشم پوشی ما از دیدن بازی علی آقا ، مثل عدم الفکرش هر چند هم که مثلا دلمان بخواهد که مثلا بقول مرحوم علامه چشم ما به آن بیفتد ، ببینیم ...

این بحث ادامه دارد


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :112
بازدید دیروز :754
کل بازدید : 1306277
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ