سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مانفیست امامت ، قسمت دوم : 

... ، تَنْزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ ، إِنَّا أَنْزَلْنَا إِلَیکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ ... . 

سلام علیکم . 

کار که تموم شد و راه افتادیم به طرف صوفیان از ماشین یه صدایی در میومد ، بعد معلوم شد که چرخ جلوشه ، آروم آروم تا تبریز رفتیم ، که توش تصادفیم شده بود و دور از گوش پاسداران زبون فارسی و شایدم پارسی ترافیکم بود و بعدشم تا شهرمون ، از بازم دور از گوش ، نه ، آزاد راهی که زده شده و خدا رو شکرکه ماشین اومد ! آخه دور ازگوش آنتنم توش نمیده که زنگ بزنی ، اگه توش موندی . 

خونه که رسیدم طبق معمولم از اذان مغرب گذشته بود ، طبق معمول دست و صورتی که شستم و حاج خانم چای و ... جلوم گذاشته بود خورده نخورده خوابم برده بود که صدای دختر خونه بیدارم کرد که : نمازت نره . 

پاشدم و دوشی گرفتم و بعد نماز داشتم شام می خوردم که تلویزیون برنامه ی :"ثریّا" رو داشت پخش می کرد و گوش میکردم که یه جاش یاد حرف حضرت امام (ره) افتادم . 

تو آموزش و پرورش قره ضیاالدین یا چایپاره که مستقل از آموزش و  پرورش شهر خوی شده بود بودم که در رابطه با مطلبی در باره ی اون رفته بودیم پیش امام جمعه ارومیه رحمت الله علیه . 

خدا بیامرز تا مطلب رو براشون مطرح کردم گفت : حضرت امام فرموده فقط نماز بخونم . 

حالا برداشت چی بوده بمونه ! خب جمعه بود و تو نمازشونم شرکت کردیم و برگشتیم . 

و اینم بمونه که بقول پیامبر اگه نماز قبول بشه :"ماسوی"شم قبوله ، مانند مثلا (الف) همین مسئله ی اقتصادی و بقولی معیشت مردم ! نه مردمی ! آخه دور ازگوش جمهور که :"به تعبیرمعروف " هشتشون که گرو نهشون نیست ! حتی هشتشونم ! چه رسه هفت ، شش و ... ! حالا بمونه که بقول علم یا فارسی اون دانش بقولی شیرین ریاضی صفر ! که اینم مثل اونی که در قسمت قبلی گفتم منو یاد سوره ی الرحمن میندازه ! 

بِ (ب) ... . 

خب ! ازطالبان افغانستان چه خبر !؟ آخه ادعای مثلا ولی امری افغانستان رو که داره ! از نماز جمعه اش که بمونه ! از نمازش چه خبر !؟ فراداشم میگم !؟ حالا چه به امامت دلش ، و چه به امامت عقلش و چه سومیش ! 

به امامت حس بیناییشم باشه قبول ! آخه مگه تو قرانی که خونده نیومده که قرار داده شده امام !؟ بعد قرار داد خلافت رو زمین ! ولو افغانستانم ! زیر پاشو میگم که روش ایستاده ، نشسته یا خوابیده ! و زیرپاش حس میکنه ! البته اگه بدونه ! به سوره ی بقره که رسیدم میگم انشاءالله ، دونستی رو . 

شب بخیر . 

 --------------------------------- 

زیرنویس : 

الف : 

یا مثلا استقلال آموزشی ! مثل استقلال سیاسی که ازش دم زده میشه ! ولی دَم خروس جمهوری فرانسوی یا آمریکاییش پیداس ! 

ب : 

...سْمِ اللَّهِ ... . 

یادم میاد روزنامه ی :"جرثومه"ای ، حالا یادم نمیاد تو سرمقالش یا یاداشت روزش گفته بود بعضیا از قرآن فقط بسم الله الرحمن الرحیمشو دیدن یا شنیدن ! 

کجایی بابا !؟ بعضیا همینشم حذف کردن ! اونم تو نمازشون ! که سوره ی حمد و قل هوالله توش واجبه ! 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :52
بازدید دیروز :210
کل بازدید : 1314585
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ