سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام علیکم

    ضمن عرض تبریک امروز جمعه خدمت شما عزیزان عرض کنم که این اولین جمعه است که طبق برنامه ای که در سر داشتم خدمت رسیده ام .

    البته نه اینکه مشغول کاریم و روز تعطیلی این فرصت را داده ، خیر هنوز همان حال و هوای چهار سال پیش دامنگیر کارماست ، ایام انتخابات را عرض می کنم که دارد روز بروز به اصطلاح تنورش را داغتر هم می کنند و مثل چهار سال پیش انگار نه انگار که مردم باید نان بخورند که پای رفتن سر صندوق را داشته باشند و ... .

    بگذریم که مردم کمافی السابق یک فکری برای نان خود هم می کنند ، خب آقای مایلی کهن هم همانطور که پیش بینی می شد رفتند کنار و الحمدلله که رفتند و کنار گذاشته نشدند ، هرچند که زمینه سازی هم می شد برای این کار از بدو انتخابشان ، همانطور که جوی ساخته شد که گزینه ای مثل آقای امیر قلعه نوعی هم در این زمان رو یش فکر نشود .

    خب شاید تنها گزینه همین بود که انتخاب شد !

امیدواریم که آقای قطبی که بعنوان سر مربی آمده اند روزهای آرامی را در پیش داشته باشند ، جو آرام را عرض می کنم .

    مردم ، از هررنگی به تیم ملی که می رسد سبز و سفید و سرخند ، می ماند جو سازان که امیدوارم روزهای آرامی را پشت سر بگذارند ، خصوصا وقتی بنا بر اصلاح الگوی مصرف باشد و این روزهای تنگ را بجا صرف کنند و الگو هم اگر الگوی مد روز دنیا باشد مثل مثلا دانش هسته ای بومی شده باشد و نه بقول معروف شتر مرغی .

    چراکه اگر مقصود از پیشرفت ورزش هم در این دهه که دهه ی " پیشرفت و عدالت " است پیشرفت رایج جهانیست ، خب بقول تقی زاده ها : از سرتا پا چرا جهانی نشویم ؟


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :539
کل بازدید : 1309713
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ