سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام علیکم ، روز بخیر

ادامه ی بحث ، قسمت دوم :

دیشب ، شب بیست یکم بهمن که امروزه ، وقتی داشتم قسمت قبلی رو می نوشتم ، یکی دو رخداد روی داد که در این فرصت داده شده ، که بابتش از دختر خونه تشکرمی کنم ، که رفت استراحت بکنه لبتابشو در اختیارم گذاشت ، گفتم تبیینی داشته باشم از اون دورخداد .

آخه با توجه به زیر نویس شبکه خبر سیمای این :

ج.ا

انتظار اینونداشتم که زودتر از آخر شب یارانه داده بشه ، ولی شکر خدا در حال نوشتن بودم صدای پیامکش اومد و دیدم مثل قبلش بعد کسر قسط وام دولت قبلی این :

ج.ا

که به :"اعتبار" یارانه از طریق بانک داده بود ، داده شده ، خب بازم شکرهمینقدشم غنیمته ، و امیدوارم همونطور که سنخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی این :

ج.ا

بحسب خبر رسانه اش گفته نه تنها در اسفند ، بلکه در :"سال آینده" هم استمراز داشته باشه ، چی !؟ خب "اعتبار" مون دیگه ! و در صحن مجلس ، شورای نگهبان ووو هم بی اعتبار نشم ، بعبارت دیگه بقول مقام معظم رهبری که در قسمت قبلی گفتم :"کلید" خاموشیش زده نشه ! که :"به تعبیر معروف" گفته میشه : دو حالت داره !

و بمونه که آیا :"روشن خاموش" یا :"خاموش روشن"ش ؟! و اینم بمونه که برام مسئله شده چرا بعضیا از همینقدشم :"انصراف" داده اند!؟ خب شاید خیلی اعتبار دارن ! مثلا نزد بانکهای این :

ج.ا  

و اما رخداد دیگه که به پخش خصوصا قسمت دوم خبرش از بیست وسی سیمای این :

ج.ا

صدای اهل خونه رو در آورد و منو که مشغول نوشتن بود متوجه خبر کرد ، اینو برا این گفتم که خبر بازخورد خبر رو داده باشم که ازش بی خبر نمونه رسانه ی ملی ! این :

ج.ا

که چه لعن و نفرین و ... رو نثار خودش کرد ! از طرف ملت !

خب خبر رو من کامل نداشتم ، وقتی در خبر بیست و یک هم تکرار شد متوجه عنوانش شدم که گزارشی بود از یه :"مقایسه" ، منتها برام روشن نشد که مقایسه ی زمانی با الان بود ؟ یا مقایسه :"زمان شاه" با زمان ... ؟ آخه مثلا وقتی گفته شد :

شاه رفت

بعدش گفته شد :

امام آمد

حالا بمونه که میگن یکی رفت مغازه و گفت ربع دارین ، مغازه دار گفت داریم ، ولی نه به این غلیظی ! که گزارشگر از مصاحبه شوندگان رقیقش پرسیده بود ، نه دستکم روز بروزشو ، اگه گفته نشه ساعت به ساعت ، دقیقه به دقیقه و غلیظ ترشم !

دلم بحال مصاحبه شوندگان اگه نگم :"دروغگو" ! دستکم :"بی خبر" سوخت ! خصوصا اونایی که به سن و سال من بودن که بیست و هفت سالم بود که پس از رفتن شاه ، امام اومد !

آخه ! خبر نداشتن که بعد مصاحبه با اونا مثلا شاه از :"آرشیو" آورده میشه و میگه مثلا : گوشت دویست برابر شده !  

ولی ، اصلا گرونی زمان شاه هم بود و غلیظشم ! خب ! ما چیکار کردیم !؟ نگفتیم : مرگ برشاه !؟

فکر اینجاشو کرده رسانه ی این :

ج.ا

حالا گزارشگرش ! مثل گوینده ی خبرش بمونه ! ولی ! بقولی :"اطاق فکر" خبر ووو چی !؟ 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :332
بازدید دیروز :591
کل بازدید : 1305743
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ