سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام علیکم

امسال تقارن سالروز تولد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را با ایام روز کارگر و معلم داریم و بهمبن مناسبت هم بود که در دیداری که مقام معظم رهبری به همین مناسبتها داشتند : " در ابتدای این دیدار وزیران «بهداشت درمان و آموزش پزشکی»، «کار و امور اجتماعی» و «آموزش و پرورش» گزارشی از حوزه مسئولیت خود بیان کردند. " .

این روزها بهمین مناسبهتا مطالب دیگری هم شنیده اید و دیده اید ، فقط امیدورام که چشم شما هم مثل چشم بنده وقتی می خواسته به آن بیفتد دستکم پشتش گرمیش حسی باشد ، حالا قلبی ، حافظه ای یا بقول مرحوم علامه : " بایگانی " ووو بماند ، چراکه بنده که فکر نمی کنم یادم بیاید که چشم و گوش بی حسی داشته ام .

چرا یادم می آید در حال و هوای بیست و هفتمین بهارم بود که خبر تلخ ترور شخصیتی را چشیدم که شاید نامش را هم نشنیده بودم .

فکر می کنم وقتی با انگشت اشاره ی رهبر انقلاب بطرف آثار بدون استثناء خوب ایشان رفتم اولین اثری که از ایشان بدست آورده و مشغول مطالعه شده باشم " خدمات متقابل اسلام و ایران " بود ه باشد که خیلی برایم تازگی داشت ، نه اینکه زیاد اهل مطالعه بودم و فرصت اینرا هم داشتم در آن ایام اوایل پیروزی انقلاب که این اثر برایم تازگی داشته باشد ، بلکه گفته هایی داشت مثل گفته ای که نگفته بودم ، یا چنین گفته هایی می خواست بگوید .

شاید می گفت اگر می خواست ، اگر ...

شاید نمی گذاشتند ، همانطور که ...

چراکه حرف زدن پیش از انقلاب و بعد از آن یک فرقهایی باهم دارد ، هرچند حرفهای پیش از انقلاب ایشان هم همش منتشر نشده ، مثل مثلا آنچه که بعنوان " اقتصاد اسلامی " از ایشان دیده ام که پس از نشر دستور جمعش از بازار را خواسته بودند و داده شد .

راستی آثار مجاز ایشان را از کجا می توان بدست آورد ؟ مقصودم در این چیه دنیای مجازی است .

یادش گرامی باد و روز معلم را تبریک عرض می کنم .


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :60
بازدید دیروز :539
کل بازدید : 1309765
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ