سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام علیکم

بازهم ضمن عرض تبریک پیشاپیش فردا و آرزوی جمعه ای بهتر برایتان عرض کنم مطلبی را که در ادامه ی مطلب ملاحظه خواهید فرمود در این چیه وبلاگی دیدم و گفتم که شما هم ببینید .

--------------------------------------------------

کلمه ی کلید : تعاون

از ...

بنام خدای رحمان و رحیم

به شرکت تعاونی مسکن مهر شماره ی 7 خوی

موضوع : مهر

سلام علیکم در تاریخ 23/2/1388

متقابلا احتراما به استحضار می رساند نامه ی پر از مهر با سلام و صلوات آمده در آن بشماره ی 1205-22/2/88 شما به بنده تحویل داده شد و امضاء و اثر انگشت هم گرفتند .

همانهایی که هربار که خدمت رسیده ایم جز مانند ایشان دیگری را زیارت نکرده ایم که ما را در جریان امر این تعاونی قرار دهند و این بار هم فرمودند که بروم تعاون شهری جواب بگیرم .

یعنی اینکه درمهرنامه ی فوق الذکر فرموده اید : ... یک هفته مهلت دارم تا نسبت به انصراف یا پیگیری پرونده ی خود اقدام نمایم و در غیر این صورت ... .

این بار هم تشریف نداشتید که حسب الامر اقدام نمایم ، بنا برابن گفتم که بدینوسیله عرض کرده باشم چرا انصراف ؟ که یک وقت بقول معروف نفرمایید : سکوتم علامت انصراف است .

در ثانی مقصود از پیگیری پرونده ی خود را متوجه نشدم ، یعنی درمهرنامه ی شما روشن نبود ، برای همین لطف بفرمایید مقصود از پیگیری پرونده ام چیست ؟

اما اینکه در ابتدای مهرنامه ی خود فرموده اید : ... به علت اینکه نامبرده ( مثلا بنده ) تاکنون اقدام به واریز مبلغ درخواستی 000/000/20 ریال به این شرکت واریز نکرده ... .

آیا به این علت انصراف دهم ؟ یا پیگیر پرونده ی خود باشم ؟ این چه ربطی به عضویت دارد ؟ یعنی برای عضویت و همچنین تشکیل پرونده کجا چنین تعهدی داده ام ؟

در ثانی آیا مقدور بوده و واریز نشده ؟ مگر طی تماسهای تلفنی شما ( یعنی یکی بعنوان شما ) عرض نکرده ام که هنوز برایم امکان این درخواست پیش نیامده ؟

الان که دوماهی است بیکار هستم و اصلا مقدور نمی باشد شما درست همین حالا ضرب العجل داده اید آنهم "یک هـفتـه" ای ؟ واجب تر در این هفته کرایه خانه است و فعلا که بیکارم و اینهم برایم مقدور نیست .

ان شاءالله هروقت مقدور شد تقدیم می شود و از اقدامات پر مهر شما بهره مند می شوم ، فعلا همین قدر مقدور بود ه که عضو شده ام ، یعنی حق عضویت درخواستی را پرداخته ام و بیش از اینهم فعلا انتظاری از شما نداشته ام .

البته همانطور که به اطلاع رسانده ام در کارهایی که در دست داشته باشید توانایی حداقل سنگکاری ، کاشی و سرامیک کاری و موائیککاری را دارم ، که این هم به نفع شما یعنی اعضاء است و هم بنده از این رهگذر شاید می توانستم مبلغ درخواستی شما را بپردازم ، که گویا نه شما از بنده خبر دارید و نه ما ، یعنی بنده که از شما اطلاع چندانی ندارم جز همان که در ابتدا بعرض رسید که لااقل در ساخت و ساز همکاری داشته باشم به معنی واقعی آن یعنی تعاونی .

حالا بماند که اگر مثلا سابقه ی مدیریت تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان قم را هم داشته باشم و توانسته باشم با کمتر از آنچه که شما درخواست می کنید کارهایی بزرگتر از کار شما را به انجام برسانم و فقط هم با تکیه بر دریافتیهای مختصری که اعضاء می پرداختند ، آنهم برای انجام کاری ونه مثلا برای عضویت یا بقول شما خرج شرکت ، که همراه با دادن تعهد نامه ی محضری یک طرفه و دریافت حق محضر هم ! بوده ولابد برای چنین روزهایی که دستتان باز باشد، و این هم بماند که این کاربنده موجب مهر نه تنها شهرداری و فرمانداری قم نشد ، بلکه آموزش و پرورش خودمان هم تا توانست پشت ایشان بود تا کارکنانش ، چراکه مثلا از وزارت کشور که انتظار همراهی نداشتیم هرچند بحسب ادعا انتظار هم نمی رفت که مقابله کند و سد راه شود در حالیکه بنده بار ایشان را بدوش می کشیدم برای مسئله ی مسکن عده ای آنهم فرهنگی ، در حالیکه شما را حتی دولت مردمی برادر احمدی نژاد هم پشتیبانست و مثلا وام هم در اختیارتان می گذارد و ما از این فرصت ها را در دولت سازندگی نداشتیم که هیچ بلکه ... .

البته امیدوارم که پشتیبان این کار شما نباشند ، مثلا مجبور به انصراف اعضایتان را عرض می کنم ! و شاید بقول شما هیچ و پوچ شدن حق عضویت پرداختی اعضاء ! بلکه مهرشان شامل حال که شده ادامه داشته باشد ان شاءالله و درواقع شامل ما ، چراکه آن تعاونی هم یعنی چه ؟ آیا جز اعضایی مثل بنده که با هم یک کاری را به انجام برسانند ؟ یا واژه تعاونی معنای دیگری دارد و بنده از آن اطلاعی ندارم ؟ که مثلا مهرشان شامل حال شما یعنی شرکت تعاونی مسکن مهر شماره ی 7 خوی بشود ولی به عضوش مثل مثلا بنده نشود !؟ حتی با پرداخت حق عضویت هم !؟

بسم الله الرحمن الرحیم ، ... تعاونوا علی ال ( مهر ) ... و لا تعاونوا علی ال ( بپرسید از دلتان ) ... . صدق الله علی العظیم .

                                                                                             با تشکر از مهرتان – ...

گیرنده : امام جماعت مسجد محل سکونتم ، امام جمعه ی شهرستان خوی

و : معاونت استانداری و فرمانداری ویژه ی شهرستان خوی جهت اطلاع

نشانی محل سکونت : ...

شماره ی تماس : ...

------------------------------------

کلمه ی کلید : کار - نان - مسکن


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :56
بازدید دیروز :539
کل بازدید : 1309761
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ