سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خداوند جان ... .

    : پیامبر اعظم : اطلبوا العلم ولو بالسین .

سلام علیکم .

    ضمن تشکر از عزیزانی که سال نو را تبریک گفته و بفرمایند ویا عرض ادب ، سلام و تبریک بنده را پاسخ داده یا بدهند وعرض پوزش از عزیزانی هم که در فرصت قبلی موفق به زیارتشان نشده باشم خصوصا دوستانی چون : ( م ) و گلهایی چون همسفر مهتاب ووو ، که بیشتر ایشان : ( یک قدم ) ی جلوتر بوده اند تا بنده ، عرض شود که بیشتر برای این خدمت رسیدم که از فرمایشات شما بهره مند شوم تا اینکه مثلا یکی دو تعبیر در نوشته ی قبلی را اصلاح کنم .

    هر چند صد رحمت به همان این چیه پنتیوم دوی خودمان در خانه ، تا این نسل چهارش در این چیه کافی نت ، چه رسد به : ( نسل سوم ) ش .

    فقط گوش شیطان کر امیدوارم که این کفران نعمت ، همین را هم از کف بیرون نیاورد که اینجا هم ارتباط یک طرفه شود .

    برای خالی نبودن عریضه هم گفتم که در راستای همان بحث : ( جالب ) جویای : ( بزرگ ) همان کلان شهر من یا مدینه ی : ( انا ... . ) باشم که بعرض رسید ، که در هفت سینش عقل ( بزرگ ) تر بود یا فکرش ؟ ویا ذکر همان انباری و یا مجموعه ی همان ( دو رقمی )در انباری یا حافظه ی آندو ؟ یا قلب ، یا حس و یا عضوش ؟ که مثلا در این ایام مثلا چشم اندازی بهاری پیش رو دارد ؟

    با امید به اینکه مثلا گوش شما هم مثلا آواز خوش پرندگان را در این حال و هوای بهاری بقول ( پیامبراعظم ) : کما هی ، که مطبوع سامعش می باشد نقل کند ، مثل فرمایشات شما که امیدوارم بازهم فرصتی دست دهد که از آن بهره مند شوم انشاء الله تعالی ، تا دیدار بعد فعلا خدانگهدار .


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :394
بازدید دیروز :594
کل بازدید : 1310693
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ