سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام علیکم

پنجشنبه ی آخر سال است و چه زود گذشت !
ساعت تحویلش را سرمزار در گلزارشهدا بودیم و ای کاش امروز هم آنجا بودیم !
ولی اگر دست کوتاه است می توان حمد و سوره ای فرستاد و بعد رفت سر بحثی که می خواهیم داشته باشیم ان شاءالله ...

پس : بِسْمِ اللَّهِ ...

اشاره :

بعنوان مثال امسال که سال "تولیدی ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامیده شده ، در این نامگذاری می خواهیم ببینیم به چه چیزی می توان اشاره کرد ؟
شاید گفته شود مثلا به تولید ، چرایش هم اینکه مثل سرمایه و کار محدوده ای دارد ، ولی اگر گفته شود به حمایت هم می توان اشاره کرد ، آیا محدوده ای دارد ؟ و اگر دارد چرا مثل تولید و سرمایه گذاری برای آن و همچنین کار محدود نشده به ملی و ایرانی ؟
پاسخ روشن است و مقصود مورد اشاره در این مثال بود و همینقدر کفایت می کند که اگر به مثلا تولید اشاره شده مقصود تولید ملی است ، و البته که مقصود از حمایت هم حمایت ملی است ، پس دیگر نیازی نیست که باز هم بعنوان مثال به تولید ملی هم اشاره کرد که مثل سرمایه و کار ایرانی در محدوده ای از حمایت قرار دارد .
البته این به آن معنی نیست که در محدوده ی مثلا سرمایه ملی یا ایرانی هم بتوان اشاره کرد به سرمایه مثلا هفتادمیلیون ایرانی ، چراکه به این اشاره شده در همان محدوده ی ملی یا ایرانی ، بلکه نیاز به محدوده ای در آن داریم که به آن اشاره کرد ، و نکته دیگر اینکه همانطور که بعنوان مثال اگرملی و ایرانی و هفتادمیلیونی آن تحت یک اشاره باشد تکراریست ، در محدوده آن هم اشاره به دو محدوده تکراری هم حکایت از اشاره به دو محدوده در آن ندارد چه رسد به هفتادمیلیون .
خب اگر کفایت می کند ؟ حالا می خواهم به نکته ای اشاره کنم که محل بحث است ، پس فعلا خدا نگهدار 

 

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :52
بازدید دیروز :591
کل بازدید : 1305463
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ