سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، وَالْعَادِیاتِ ضَبْحًا ، ... ، إِنَّ الْإِنْسَانَ لِرَبِّهِ لَکَنُودٌ ، وَإِنَّهُ عَلَى ذَلِکَ لَشَهِیدٌ ، ... .

سلام علیکم

  بِ ... ، إِنَّا أَعْطَینَاکَ الْکَوْثَرَ، فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ،إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ .

ضمن عرض تبریک بمناسبت امروز جمعه ، خدمت «آن» هم که تازه می خواهد وارد «این بحث» شود ، عرض کنم که محل بحث ما درهمین حال و هوای ایشان هم بود .

بِسْمِ اللَّهِ ... ، أَلْهَاکُمُ التَّکَاثُرُ، حَتَّى زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ، کَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ، ...

در این حال و هوای بهاری نخست سال نو را خدمت ایشان هم تبریک عرض کرده و برایشان سالی بهتر از سال گذشته را آرزو کنم و بعد ادامه ی بحث .

شما را نمی دانم ؟ البته می دانم ! یعنی اینقدر خبر دارم که مثل ما ، با اهل و عیال عرض می کنم ، ساعت تحویل یک جایی بودید ، ما که از آن آدمایی هستیم که می گوید حرف اول را ما می زنیم ، حرفمان این بود که اول سال را مثل سال گذشته سر خاک باشیم و یک فاتحه ای بفرستیم برای اموات و خصوصا شهدا ، ولی چون حرف اول ما حرف بلای آسمونی ماست ، به مزار شهدا که زود رسیده بودیم و منتظرساعت تحویل ، حرف این شد که برویم خدمت مادر شهید ، خدا رفتگان شما را هم بیامرزد ، مادرعیال جای مادر خدا بیامرز بنده هم بحساب می آیند پس آخرش هم حرف حرف ما شد و ...

کجا با این عجله !؟ نیامده می خواهید تشریف ببرید ؟ مبتلا به حرف که شدید و با دید ابراهیمی که چشم باز کردید خواهیم دید ! تازه از شیرینی فناوری حرف آنهم درعصرحرف از ارتباطات و فناوری اطلاعات که میل نفرموده اید ، حالا بازید از سفره هفت سینش بماند و در کنارآنهم قرآن العظیم .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، أَرَأَیتَ الَّذِی یکَذِّبُ بِالدِّینِ ؟ ...

در این حال و هوا در نگاهی به یک نگاه ! و در «آن» چشم ما افتاد به آیه :"اَلرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ" و آنچه گذشت یکی هم این بود که  یکی فرمود : متوجه نشدم ، و یکی هم : کامل نکردید .

خب گفتم روز از نو و روزی از نو و در حال و هوایی که داریم و حرف هم یکی ، در حالی مثل ساعت تحویل سال گذشته به سال نو و حرف هم : ... حول حالنا الی احسن الحال .

تا بهتر ،  فعلا خدا نگهدار .

  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، قُلْ ...  

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :48
بازدید دیروز :541
کل بازدید : 1309214
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ