سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام علیکم .

ضمن عرض تبریک بمناسبت امروز و آرزوی برپایی جماعت و جمعه در شهر و دیارمان ایران و این چیه الگو شدنش در جهان ، خیلی عذر می خواهم که این یکی دوروز نتوانستم از محبت عزیزانی که زحمت کشیده و لطفشان شامل حالم شده قدردانی نمایم .

خب شاید خبر دارید که سرمان شلوغ بود ، آقاسید محمدرضا واحدی ( لبگزه ) ، داداشم آقا مسعود ( یه مسافر ) و اهل وعیال و همچنین صاد ( بنام خدا و سلام ) کلبه ی درویشی ما را رونقی دیگر بخشیده بودند و کلی بله ... .

البته غیبتم تقصیر این داداش مسعود ماست ! که دل و روده ی این چیه کامپیوتر ما را بهم ریخت و علیرغم میل بنده ارتقاعش داد به این چیه نسل چهارش و کلی خرج هم رودست ما گذاشت ، باشد ما هم که خدمت ایشان رسیدیم می دانیم چه جوری به خرج بیندازیمش .

حالا این بماند ، دیشب که با ما به جلسه ی هفتگی ما با همسایه ها هم آمده بودند ، آنجاهم دست از فیلم برداری و عکاسیش برنداشت ، چراکه ما ماندیم و همسایه های طلبکار اون همه فیلم و عکس از ما .

حالا بماند بازهم ، که این فاطمه خانمش چه شیرین کاریها که در جلسه نکرد و همه بجای اینکه حواسشان به قرآن و دعای جلسه باشد ، محو تماشای این خانم کوچولو شده بودند .

خلاصه شب قبل که آقا سید با مطالبشان ما را تا نیمه های شب بیدار نگه داشته بودند و هیچ به فکر ما نبودند ! که صبح باید بریم سر کار و بقول ما ترکها فعلگی ، دیشب هم این ماموریت را شیرین زبان داداش مسعودمان بعهده داشتند .

این وسط فقیر مظلوم و زرنگتر از همه صاد بود که بیشتر از ما کش می رفت تا نم پس بدهد ، مبادا که ما هم مثل ایشان یه چیزی از ایشان بیاموزیم .

جای همه شما خالی !

اما ادامه بحث !

آخه پرسیده بودم :

چه شناختی از اندیشه داریم ؟ نه ؟

یادمان نرود انشاءالله تعالی .

آقا سید برای ادامه ی بحث یک قولهایی داده اند ،  امیدوارم که مثل شما عزیزان در ادامه ی بحث بنده را یاری نمایند انشاءالله تعالی .

خب ، چه شناختی از اندیشه داریم ؟

منتظر پاسختان ، فعلا خدانگهدار .


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :549
بازدید دیروز :539
کل بازدید : 1310254
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ