سفارش تبلیغ
صبا ویژن

والحمد لله رب العالمین

    مبانی اندیشه :

سلام علیکم .

    پس از تبریک امروز عرض شود که دیشب که بنده زاده یادداشت پیامهای داده شده ای را که این چند روزه زیارت نکرده بودم دستم داد خبری از غیبت چند روزه ی ما نبود تا امروز که آمدم دیدم که زیر سئوال رفته ام .

    نه ، بازهم مخابرات وسیله ی ارتباط را قطع نکرده ، وسیله ی ارتباط ما خراب شده ، وبجای ما که مثلا دعوت ( یه مسافر ) عزیز را لبیک بگیم ، اون رفته تهرون ، آنهم مفت و مجانی ، آخه این چیه گارانتی داشت .

    بگذریم ، گارانتی خودمان را عرض می کنم ، : ( چراکه ) هرچند سرما و زمستان نیامده و فصل فصل کارماست ، ولی از کجا معلوم که بشه این قبض جدید تلفن را که یکی دو روزه آمده پرداخت ؟ حالا بخوان حدیث مفصل حل و فصل مسائل مهمتر از این را هم که بشه یه فکری برایشان کرد .

    پس عزیزان می بخشند اگر نتوانستم از این چیه کافی نت به وبلاگشان بیایم و عرض ادب و سلام و تبریک خصوصی هم داشته و بیا پاسخگوی اظهار لطفشان به این بنده در قسمت پیامها باشم .

    خب ، برای خالی نبودن عریضه کمی هم فکر کنیم ، حال ساعتی هم که نشد دقایقی هم که بشه غنیمته .

اقرا بسم ربک

    عرض کردم که بحکم عقل فکر می کنم و می کنیم ، حالا عرض شود که حتی وقتی هم که ( یه ) چیزی یادمان میاد هم بفرمان خرد است .

    در یادآوری جمعی هم همینطور ، مثلا همینکه بقول مثلا مرحوم علامه که گفته شد : نخستین بار که چشم ما ، یا گوش ما هم به حوادثی که در جنوب لبنان رخ می دهد بقول ایشان افتاد و پس از تجرید از حس به بایگانی سپرده شد ، وبعد هم یادآوری می شود که رویش فکر کرد یا بقول استاد شهید در پاورقی : بلحاظ ترتیب ، پس از یادآوریش از حافظه ، به : ترکیبی زاینده دست زد .

    یعنی مانعی ندارد که مثلا برادرمان امیر عباس آقا در ( روایت فجر ) شان ، یا وبلاگ نویس دیگری ما را دعوت به تفکر یا ترکیبی زاینده نمایند در باره ی مسائلی که برای حزب الله لبنان پیش آمده و شاید هم در سر زمین اشغالی ، منباب یادآوری نه تنها مانعی ندارد ، بلکه تنفع المومنین .

    ولی یادمان نرود که مثل عقل و اندیشه ی جمعی یادآوری جمعی هم حساب و کتاب خودش را دارد .

    ( چراکه ) ما که یکی از مثلا ( شش میلیارد ) که نیستیم !؟ ما یکی از ( یک ) شش میلیاردیم انشاءالله تعالی و فعلا یکی از ( یک ) هفتاد میلیون یا دولتش هستیم مثلا .

    تازه در این هم فرق دارد ( گوش بفرمان دوست ) در جمعه ، جماعت و فرادای خانه هایش کزو بیک اشاره و از ما بسر دویدن در خانه ، مسجد محل ووو ، که گرامی برادری در وبلاگش مثل خانه خدا روی زمین مظلوم واقع شده اند ،  با در شکل موسسات ، سازمانها و ادارات جامعه ی مدنی و منجمله ظرف جمهوری اسلامی ایران هم .

قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی ثم تتفکروا

    پیش از خداحافظی تا یادم نرفته عرض کنم که دم ( باران ) گرم ، آنهم از این چیه کافینت ، امیدوارم که (قدردان )همراهی ایشان مثل همسفری خواهر گلم ( همسفر مهتاب ) باشم ، دستکم مثل ولید خودم را نکشم ، بعد هم پیش دیگران خودم را بکشم .

    همیاری ( یاران ندیده ) و دیده ای چون گرامی برادرم آقا سیدمحمد رضا واحدی هم که در عین ( جنجالی ) بودن بحث قول یاری داده اند هم همینطور .

    با آرزوی همفکری یا تفکر جمعی ( این 6 میلیارد ) مان هم زیر سایه ی ( وجودی حاضر غایب ) بقول برادرمان آقا امیر عباس ، یا عقل جمعی ما ، فعلا خدانگهدار .


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :298
بازدید دیروز :539
کل بازدید : 1310003
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ