سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام علیکم

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ : الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی أَنْزَلَ عَلَى عَبْدِهِ الْکِتَابَ وَلَمْ یجْعَلْ لَهُ عِوَجًا ، ... . 

امروزم که از خواب بیدار شدیم بعد نماز رفتیم بالاکن خانه که ببینیم می تونیم بریم بیرون از خونه ؟ برای کسب روزی ؟ یا مثل دیروز خونه نشین میشیم ؟ جالب بود ! دیروز نه تنها درآمدی نداشتیم ، شیشه ی عقب ماشینم شکسته بود ! و صدوسی هزار تومنم بابتش از کیسه دادیم ! آخه خونه رو بدون پارکینگ بما اجاره داده صاحبخونه .

خب کجا بودیم ؟ اول تشکر کنیم از آقاسید مهدی عزیز ، دبیر محترم مجله ی پارسی نامه ی پارسی بلاگ که نوشته ی ما رو برای مجله برگزیده ، البته با عنوان : خطبه ای قابل تامل ، در حالیکه مطلب تحت عنوان کارشناسی دین تقدیم حضور شده .

بعد هم تشکر از آقا محمد پویا بابت اظهار نظری که فرموده اند ، البته فقط در رابطه بدعت اشهد ان علیا ولی الله ، و حی علی خیر العمل ، حالا بعد رسول الله صل الله علیه و اله وسلم ؟ یا بعد دریافت : یا ایهاالرسول بلغ ما انزل ... ؟ که موضوع بحث قبلی  یعنی کاردانی دین بود ؟ 

چراکه مثلا علما و دانشمندانم تا حرفی از علم و دانش نزده اند ما که بعنوان مثال چشممان به آن نیفتاده که درک و دیافتی از آن داشته باشیم ، وقتی حرفی زده شده مثل ما انزل الله که رسول خدا درک و دیافتش کرد ، ما هم شاهد آنیم و بحث ما این بود .

 

ادامه ی بحث :  ... ، أَمْ حَسِبْتَ أَنَّ أَصْحَابَ الْکَهْفِ وَالرَّقِیمِ کَانُوا مِنْ آیاتِنَا عَجَبًا ؟ ... . 

خب متاسفانه فرصت نداریم برای ادامه ی بحث بمونه برای فرصتی دیگه ان شاءالله ، دیگه کم کم آماه بشیم که بریم بیرون از خونه برای کار و درآمدی برای خونه ان شاءالله تعالی .

فقط حیفه که به مناسبت این ایامم که شده یادی از سری نداشته باشیم که قرآن می خواند ! السلام علی ... و ... و ... و ... و یا ... .  


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :132
بازدید دیروز :210
کل بازدید : 1314665
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ