سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام علیکم 

بسم ال ...  

خب شکر خدا امروزم چشم باز کردیم و روز دیگر را آغاز کردیم ، هرچند هوا هنوز روشن نشده که بریم سر کار روزانه ی خود و برای همین باز تا فرصت داریم در خدمت شما هستیم ان شاءالله 

خب کارمون چی بود ؟ نخستین کارمون ؟ یادمون که هس ؟ توافق اولیه رو عرض می کنیم خدمت شما علما و دانشمندان و حتی اسلامی و آنهم شیعه ! 

شما که مثل ما چشم باز کردید و مثلا افتاد به یک سیاهی ، حالا دیگر پنج و بعلاوه یک آن بمونه ، مثل آنکه از رختخواب جدا شد و رخت کار به تن کرده برای کاری دیگر و مثلا لمس رخت چشم برای دیدن و یا شنیدن و ... 

خب امیدواریم که شما هم مارو برسمیت شناخته باشید ! ولو در همین حد و اندازه که مثلا چشم باز کردیم برای دیدن و از خواب بیدار شده ایم ، دوتایی ! نه دوتا یکی مثلا دیندار ، عالم و دانشمند و دیگری چی ؟ 

اصلان قبول ! شما عالم و دانشمند و بقول امام علی علیه السلام ربانی اونم ، ما چی ؟ نه این و نه برا این ؟ بقول امام سوم ایندو ؟ در این صورت بقول پیامبر صل الله علیه و اله زکاة علم ودانش خود را به کی می خواین بدین ؟ نشر علم ودانش رو عرض می کنیم ، حالا ما هیچ ! 

البته ببخشینا ما که میگیم دوتایی نمی گیما ! خودمون عرض می کنیم که شما عالم و دانشمندش باشین و ما حتی محل نشر علم و دانشتونم بحساب نیایم ! مثل چی ؟ مثل حساب عالمانه و دانشمندانه ی شما که دورقمیست و یک رقمشم همون هیچی ؟ و بقول شما خودتان که نه ! می مونه کی ؟ نیازمند علم ودانش شما ! 

بازم قبول ! حرفیه ؟ 

... ، وَلَوِ اتَّبَعَ الْحَقُّ أَهْوَاءَهُمْ لَفَسَدَتِ السَّمَاوَاتُ وَالْأَرْضُ وَمَنْ فِیهِنَّ بَلْ أَتَینَاهُمْ بِذِکْرِهِمْ فَهُمْ عَنْ ذِکْرِهِمْ مُعْرِضُونَ(المؤمنون/71) ... . 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :152
بازدید دیروز :210
کل بازدید : 1314685
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ