سفارش تبلیغ
صبا ویژن

    بسم الله الرحمن الرحیم ، والفجر ، ولیال عشر ، ... .

سلام علیکم .

    امشب افطاری مهمان بودیم ، جای شما خالی ، بعدش هم تا آمدیم خانه و فرصت دست داد که وصل شوم و طبق معمول سری به برادران و خواهرانم بزنم ، فقط خدمت یکی از آنها رسیده بودم که بنده زاده صدایم کرد که این چیه تلویزیون دارد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ی این هفته ی تهران را پخش می کند .

    خب صبح هم که باید رفت سر کار ، یعنی باید رفت خوابید .

    از طرفی هم امروز پاسخ عزیزانی را که قدم رنجه فرموده اند نداده ام .

    این بود که خواستم از شما عزیزان شراره ها و شکوفه ها ، فاطمه سادات ، یاس و یه مسافر ، و ... که خصوصی پیام گذاشته اند ، تشکر کنم و عذرم را پذیرا باشید که نتوانسته باشم به تک تک عرض ادب و علیکم السلامی داشته باشم .

    همچنین پاسخی که معمولا تقدیم حضور می شود .

    فعلا فقط امیدوارم که بقول یکی از عزیزان فهمیده بنده هم فهمیده باشم که مثلا ایشان چه فرموده اند ، : ( چراکه ) بنا بر فهمیدنست .

    وهمچنین ، یعنی امیدوارم که بنده مانع فجر فهم ایشان نشده باشم ، ( چراکه ) این مانده به دستکم اعضای پنجگانه ی حواس پنجگانه ی ایشان که مثلا بقول مرحوم علامه چشم ایشان به سیاهه بنده افتاده باشد و آنرا دیده باشند .

   بعبارت دیگر صعود عرایضم به محضر ایشان ، هرچند ماه ماه نزول روح و عقل ، فکر ، یادآوری ، حافظه ، دل یا جمعی حواس و دیگر از به اصطلاح ذهن ایشانست که گوشه چشمی به عرایض بنده داشته باشند .

   با این حال بقول خواجه ی شیراز :

   زان می ناب که پخته کند هر خامی ، گرچه ماه رمضانست بیاور جامی

   باعرض تبریک میلاد آقا امام حسن علیه السلام شب همگی بخیر و التماس دعا و فعلا خدا نگهدار و بامیدفرصتی دیگر انشاءالله تعالی .  


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :597
بازدید دیروز :754
کل بازدید : 1306762
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ