سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روز معرفت و شناخت :  

سلام علیکم ... . 

 

امروز که نماز می خوندیم علی اکبرمونم بیدار شد و نمازشو خوند ، آخه درباب معرفت و شناخت داشتیم خومونو معرفی می کردیم و می شناسوندیم گفتیم که معرفت و شناخت با علم ودانش فرق داره ، مثلا امر به معروف داریم ، ولی امر به معلوم چی ؟ داریم ؟

خب ، حسب الامر ، هرچند قبل از این هم گفتیم ، ولی بازم میگیم که ما یه خانواده ی هشت نفره بودیم ! هنوزم هستیم ، منتها مثلا علی اکبرمون برای خودش خانه و خانواده تشکیل داده ، البته همونطور که گفتیم بعد اینکه رفت خودشو معرفی ! کرد الان مشغول خدمته و زن و بچه اش هم گویا پیش خانواده ی خودشون راحترن و برا همین وقتی مرخصی میاد مثل این دفعه ، به ما هم سر میزنه و ایندفعه اول اومد خونه ی ما ، دیروز همین وقتها بود .  

خب حالا جمعمون جمعه و فقط یک دوتامون کمه ، که برای خودشون تو قم و تهرون خانه و خانواده دارن و خدا حفظشون بکنه ان شاءالله 

کجا ؟ خب داشتیم همینو می گفتیم دیگه ، یعنی بحثمون رسید به بایگانی ، حفظ و نگهداری مثل همین خانه ها و بعبارت دیگه جمع آوری خانه ها و خانه ی خانه ها ! حالا کجا ؟ 

شما چی می فرماین ؟

روز علم و دانش : 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ تَبَارَکَ الَّذِی بِیدِهِ الْمُلْکُ وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ(الملک/1) ... .  

 

تا ان شاءالله برسیم به باب بعدی شما ، تا بعد ... 

 

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :121
بازدید دیروز :210
کل بازدید : 1314654
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ