سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، ... .

سلام علیکم

... ، إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِکَتَهُ یصَلُّونَ عَلَى النَّبِی یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیمًا ، ... .

اللهم صل علی ... و ال ... و ... 

خب شکر خدا در گفتمان اخیر علما و دانشمندان خبر از عدم الحکم و این حرفا نیست و ایشان هم مثل ما فارغ التحصیل شده اند ، و ما هم می تونیم بعنوان عالم و دانشمند بلند شیم و حرفمونو بزنیم ، البته در حد نزدیک به صفر علما و دانشمندان قبلی ! و لابد دستکم یکی از ما هم ، یعنی ایشان ، یکی دیگر ازعلما و دانشمندان را عرض می کنیم ، نزدیک به یک علما و دانشمندان قبلی ! حالا چقدر نزدیک ؟ بماند ، چراکه اون وسطم همین خبراست ، و جای جناب راسل انگلیسی و بومی شده اش خالی که بیاد و بگه : خب وسط او وسط چی ؟! 

البته برا ما فرقی نمی کنه کدوم وسط ، و بقولی نانو تر ! همینقدر که بقول آقا باقر العلوم علیه السلام کمی هم عالم و دانشمند بحساب بیایم بهتراز اونه که یه عالم جهل و نادانی قسمت ما بشه و علم و دانش بقول مثلا مقام معظم رهبری در انحصار دیگری باشه ! و قسمت غرب شده باشه !

چراکه این بقول پیام آور خدا صل الله علیه و اله وسلم ، جای فخر فروشی نداره ! ولی همون کم چطور ؟  

ولی حیف !؟ چرا ؟ آخه برا ما فرقی نکرده ! چراکه مدرسه و درس سر جاشه و باید پاشیم ! اونم بولی ! بریم بیرون از خونه ! کجا ؟ خانه ی برپایی علم و دانش ! که دیروز رفتیم دیدیم چه خبره !

 

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل ... و ... 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :419
بازدید دیروز :594
کل بازدید : 1310718
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ