سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام علیکم 

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و جعلنا ... 

  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَقَدْ کَفَرُوا بِمَا جَاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ یخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَإِیاکُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّکُمْ إِنْ کُنْتُمْ خَرَجْتُمْ جِهَادًا فِی سَبِیلِی وَابْتِغَاءَ مَرْضَاتِی تُسِرُّونَ إِلَیهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَأَنَا أَعْلَمُ بِمَا أَخْفَیتُمْ وَمَا أَعْلَنْتُمْ وَمَنْ یفْعَلْهُ مِنْکُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَوَاءَ السَّبِیلِ(الممتحنة/1)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگیرید! شما نسبت به آنان اظهار محبت می‌کنید، در حالی که آنها به آنچه از حق برای شما آمده کافر شده‌اند و رسول الله و شما را به خاطر ایمان به خداوندی که پروردگار همه شماست از شهر و دیارتان بیرون می‌رانند؛ اگر شما برای جهاد در راه من و جلب خشنودیم هجرت کرده‌اید؛ (پیوند دوستی با آنان برقرار نسازید!) شما مخفیانه با آنها رابطه دوستی برقرار می‌کنید در حالی که من به آنچه پنهان یا آشکار می‌سازید از همه داناترم! و هر کس از شما چنین کاری کند، از راه راست گمراه شده است!

  إِنْ یثْقَفُوکُمْ یکُونُوا لَکُمْ أَعْدَاءً وَیبْسُطُوا إِلَیکُمْ أَیدِیهُمْ وَأَلْسِنَتَهُمْ بِالسُّوءِ وَوَدُّوا لَوْ تَکْفُرُونَ(الممتحنة/2)

اگر آنها بر شما مسلط شوند، دشمنانتان خواهند بود و دست و زبان خود را به بدی کردن نسبت به شما می‌گشایند، و دوست دارند شما به کفر بازگردید! (پینوشت) ... . 

چه خبر ؟ 

برف نیومده تا کمر ! ولی ماشاءالله ! هنوز داره می باره از دیشب 

کاش می شد تصویرشو هم براتون می ذاشتیم 

راستی ، بازم اونجاهایی که ایستاده اند ، تا جاییکه ایستاده اند سفید پوش نشده ا 

پرنده ها هم در آسمون سیاهی می زنن ! 

تا چشم کار می کنه ! برف تا چشم نباریده !

در کار افتادن به جهان خارج بقول علما و دانشمندان ، خصوصا بقول مسلمان و شیعه ی آنها ، مثلا بقول مرحوم علامه سید محمد حسین طباطبایی در کتاب اصول فلسفه و روش رئالیسم ، در ریشه یابی ادراکات و علم های حصولی 

---------------------------- 

پینوشت : برگردان به فارسی بر گرفته از جاییست 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :358
بازدید دیروز :594
کل بازدید : 1310657
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ