سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَالسَّمَاءِ ذَاتِ الْبُرُوجِ(البروج/1)... (البروج/21)فِی لَوْحٍ مَحْفُوظٍ(البروج/22).

سلام علیکم بچه های گلم

چه خوش گفته پیام آور صادق و راستگو صل الله علیه و اله وسلم : نعمتان مجهولتان ... .

و اولی از ایندو نعمت همینکه امروز بعد چند روز درد نداشتم تقریبا ، فقط در یه نقطه ای از سمت چپ کمر کمی احساس در خفیفی داشتم و دارم و خدا بخواد فردا بتونم کار کنم .

 

بِسْمِ اللَّهِ ...أَلَمْ تَرَ؟...(الفیل/1)... . 

 

راستی امروز ، که شب شد ، یعنی جمعه بیست و هفت دی ، نه الان که وارد اولین ساعت بیست و هشت دی شده ایم ، مصادف با اولین روزیه که شاه رفته بود و کشور رو داده بود به شورای سلطنت و بختیار بعنوان نخست وزیر و رییس دولت ، یعنی هنوز حرف از سلطنت بود و بازم دولت .

شما دوتا اونوقت نبودین که ببینین ، مثل دیروزی شاه بعد سی و پنج سال پادشاهی از ایران برای همیشه رفت ، در واقع فرار کرد ، ما توخوی بودیم و تو خیابون جشن برپا بود ، یه شعاری داده میشد که یک بیت بود ، فارسی اون میشه : هزار سیصد و هفتاد و پنج ، محمد رضا از تخت افتاد .

یعنی شاه که دید با نخست وزیر عوض کردن مردم شعار میدن : ما میگیم شاه نمی خوایم ، نخست وزیر عوض میشه ، رفت ، ولی نظام شاهنشاهی و دولتش هنوز بود تا اینکه امام آمد و شاهنشاهی هم رفت ، البته دولت هنوز هم هست ! بعد درست سی و پنج سال ، البته تا دوازده بهمن امسال که حضرت امام پس از ورود به ایران به بهشت زهرا رفتن و فرمودن : من دولت تعیین می کنم ، البته بعدش فرمودن : من به پشتیبانی این مردم دولت تعیین می کنم .

خب بگذریم ، کجا بودیم ؟ از تجربه ی مثبت و منفی داشتیم می گفتیم ، در اون برنامه ی تلویزونی که به کمک مردمم می خواست داشته باشه و فقط خودش تجربه نکرده باشه .

من دیروز این برنامه رو ندیم که ببینم مردم چه کردن ؟ در جواب مثبتی که به اون برنامه داده باشن ، چراکه پاسخ منفی رو گفتیم که دیدنی نیس ، میمونه شنیدنی اون ، مثل همین رفتن شاه و اومدن امام ، یا رفتن دولت شاه و اومدن دولت امام و مردم ، مردمی که بعد شد جمهوری ، جمهوری اسلامی که در راسش امام بود .

هم زمانیکه رییس جمهور و نخست وزیر داشت ، و هم بعدش تا الان که رییس جمهور رییس دولت هم هست و نیازی به گفتن نداره ، چراکه خودتون می بینین . 

یعنی نیازی به یادآوری من از حافظه ام که در آنمحفوظه ندارید ، چراکه می توانید به حافظه ی خود مراجعه کنید . 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :594
کل بازدید : 1310314
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ