باب و ورودی دین :

دوشنبه 30/دی/1392  

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ(الفاتحة/1) الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ(الفاتحة/2) الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ(الفاتحة/3) مَالِکِ یوْمِ الدِّینِ(الفاتحة/4) إِیاکَ نَعْبُدُ وَإِیاکَ نَسْتَعِینُ(الفاتحة/5) اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ(الفاتحة/6) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیهِمْ غَیرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیهِمْ وَلَا الضَّالِّینَ(الفاتحة/7)

سلام علیکم

اشاره :

یادم میاد در یکی از تفاسیر بنام که نمی خوام نام ببرم ، همینقدر بگم که ایرانی و بزبان فارسیه ، سوره ی حمدو به صورت زیر دیده ام :

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ(الفاتحة/1) الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ(الفاتحة/2) مَالِکِ یوْمِ الدِّینِ(الفاتحة/3) إِیاکَ نَعْبُدُ وَإِیاکَ نَسْتَعِینُ(الفاتحة/4) اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ(الفاتحة/5) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیهِمْ (الفاتحة/6)غَیرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیهِمْ وَلَا الضَّالِّینَ(الفاتحة/7)

 

خب هفته وحدت هم شب شد ، امسال در این هفته در مثلا رادیو تلویزیون از کارای وهابی های تکفیری هم گفته می شد که منو یاد یکی از ابواب یا ورودیهای علم و دانش علما و دانشمندان خودمونم ، یعنی ایرانی هم می انداخت ، بلکه هردو بابشون ، در قسمتی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیداری که به مناسبت سالروز تولد پیامبر اعظم صل الله علیه و اله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام داشتند نیز از این کاراشون شنیدم ، که فرمودن زیر سر استکبار جهانیست . 

بله کار کار استکبار جهانیه ، همینطور کار علماو دانشمندان وهابی تکفیری وابسته به آن ، بشرح ایضا کار آنهایی که شیعه و پیروی این علما و دانشمندانن ، ولی آیا یکی از دو کار نه تنها این علما و دانشمندان ، بلکه علما و دانشمندان مسلمان و شیعه ی ایرانی هم همین کار نیست ؟ اگر نگوییم هردو کارشان ؟ مجموعه ی کار مثبت و منفی ؟ ایجابی و سلبی ؟ ووو ی این دوتایی ها ؟ 

باب و ورودی علم و دانش : 

پیامبر رحمت و مهربانی : انا مدینة العلم و علی بابها 

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الْقَارِعَةُ(القارعة/1)مَا الْقَارِعَةُ(القارعة/2)وَمَا أَدْرَاکَ مَا الْقَارِعَةُ(القارعة/3)... . 



خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :57
بازدید دیروز :245
کل بازدید : 1314380
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ