سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دین و آیین علم و دانش (قسمت سوم) :

... وَلَقَدْ یسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّکْرِ فَهَلْ مِنْ مُدَّکِرٍ(القمر/17)... .

سلام علیکم

اول امروز را که آخرین جمعه ی ساله به اهل بیت و خانواده ی خودم تبریک بگم و بعد بریم دنبال بقیه ی نقشه ی راه اقتصاد مقاومتی که از طریق رادیو جوان و گوش و حسش مطلع شدیم در این هفته ی باقی مانده از سال حماسه ی سیاسی و اقتصادی ، که در فرمایشات مقام معظم رهبری برای دست اندرکاران اقصتاد مقاومتی ، این را هم مطلع شدیم که اقتصادیش باقیمانده ، شاید برای اینکه نیاز به اقتصادی مقاومتی داشت و نقشه ی راهش ، که مطلع شدیم در این هفته ی باقیمانده از سال ان شاءالله آنرا خواهیم داشت ، که بنده فکر می کنم اگر نقشه ی راه و فقطم نقشه ی راه اطلاع رسانیش را هم داشته باشیم بقول مداح یزدی : دگرکار تمام است ! چراکه : برلب آبیم ! 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ص وَالْقُرْآنِ ذِی الذِّکْرِ(ص/1)... .  

الحمدلله پیش از پایان سال رسیدیم به (38) سی و هشتمین سوره ی قرآن ، البته با این پیش فرض که سوره ی الحمد نخستین سوره اش بحساب آید ، چراکه یادمون باشه وعده ی توضیح بیشتر را داده بودم براتون ، که امروز می خوام سر کار نرم برای همین ، فعلا نون تازه رسید و بریم سر سفره ! برا صبحونه ، صبحونه ی دسته جمعی سر یه سفره ! 

توضیحی که وعده اش را داده بودم  مثلا در سفره ی اطلاع رسانی نقشه ی راهی که در این هفته ان شاءالله بدستم رسید سهمی در رسوندن آن به شما دارم ، همونطور که در رسوندنش چشم و گوش شما سهم دارن و بدون آن نمی توانم اطلاع رسانی داشته باشم براتون ، درست مثل کار پیامبران در اطلاع رسانی دین و آیین از طرف خدا بعقیده ما ، که رسالت اطلاع رسانی آنها وقتی به انجام رسیده که مثل من آنچه را که مثلا از صبح امروز تا الان که دیگر وقت خواب است بعنوان مثال از روند کار اقتصاد مقاومتی که مطلع شده ام به شما رسونده باشم ، وگرنه نه تنها شما سهمی در اقتصاد مقاومتی نخواهید داشت بلکه مثل پیامبران رسالت خود را به انجام نرسانده ام اگر شما هم سهمی نداشته باشید در این اطلاع رسانی .

ناگفته نمونه که بعدشم دیگه من هیچکاره ام و همه کاره شمایید ، البته طبق نقشه ی راه که زحمتش در این هفته خواهند کشید ان شاءالله و شروع بکار ما بعد آن خواهد بود در این طرح ان شاءالله ، طرح اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح فرموده اند . 

اینم ناگفته نمونه که امروز خبر قابل ذکری بدستم نرسید که به اطلاعتون برسونم ، البته در تازه نوشته های برگزیده ی پارسی بلاگ یه نوشته ای در این زمینه با عنوان "نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی" بود . 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :283
بازدید دیروز :488
کل بازدید : 1305103
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ