سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیدایش پدیده 5 :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ، وَالسَّمَاءِ وَ ... .

سلام علیکم

یادآوری :

بِ ... ، إ ... ، إ ... ب .

گفتم حرف فضایی ها بمونه ، نه ماهواره ای ها ، چرا ؟ 

یادآوری :

بِسْمِ اللَّهِ ... ، اقْتَرَبَتِ السَّاعَةُ وَانْشَقَّ الْقَمَرُ ، ... . 

قبول باشه ، نه فقط نماز ظهر و عصرتون و ... ، بلکه خواب و استراحت و نفس کشیدنتونم .

خب ، بد نیست در رابطه با بحثی داریم یه نکته رو بگم که ما در ارتباط با بیرون ، مثلا بیرون از خونه ، که الزاما لازم نیست بیرون از اونم بریم ، با ماهواره ها سروکار داریم ، پس منظورم از ماهواره ها فقط اونی نیست که در عرف بهش ماهواره گفته میشه . 

چرا ؟ برا اینکه هر جرمی که بازتابی از چیزی رو داشته باشه شبیه همون کاری رو می کنه که ماه تو آسمون با مهتابی که از خورشید داره میکنه .

پس ماهواره ها اگه برای همین شباهتتشون به ماه  ماهواره بهشون گفته میشه ، در این برداشت اندام جهان خارج از دم در گرفته تا هرکجا که به چشم بیاد ، برا چشم ما کاری شبیه کار ماه انجام میدن ، از نظر در فضای بیرون فضایی بحساب میان مثل ماه و هر جرمی در فضای بیرون .

حالا بیرون چه بیرون از کره ی زمین گفته بشه ، و چه بیرون از خانه ی ما ایران ، و بقولی استان ، شهر ، خیابون و کوچه تا دم در خونه ی ما ، البته اگه خونه خونه ی ما باشه و درش دری باشه که ما برا اون گذاشته باشیم ، وگرنه الان که مستاجریم نه تنها در خونه ، بلکه چهار دیواری و شکل و هندسه ی خونه هم شبیه همون بیرونه .

می مونه اثاث خونه که ما با خودمون به این خونه اسباب کشی کردیم و آوردیم ، تازه اینا هم اونایی شبیه ماه نیستن و به این معنا ماهواره نیستن که ما مجبور به خرید و تهیه ی اونا نشده باشیم ، حتی لباسی تنمون که امروزه تقریبا همشون حرف دارن ، مثل مهتاب ماه که نه ! که گفتم بمونه ، بلکه مثل ماهواوره ها . 

خب به اذان مغرب به وقت محلی خودمون داریم نزدیک میشیم ، ان شاءالله بعد ... 

قبول باشه

خب کجا بودیم ؟ چرا با اندام ، جسم و جرم بیرون بمونه ، ولی ماهواره نه ؟

خب ساده اش همون که بقول باب دانش علیه السلام : پیداس جرم ، جسم ، اندام و بدن ماه ما ، منجمله شما هم در همون بیرونه ، ما که نمی خوایم ، شما دوتا هم که نمی خواستین برین بیرون که چیزی مثل بدن خودتون براتون پیدا بشه !

حرف از افتادن چشم به اندام جهان خارج که فقط نبود ! حرف از دیدن اندام جهان خارج ، منجمله بدن ما ، بشرح ایضا شما دوتا بود و فضای دیدن ، شنیدن ووو هم بود ، و می خواهیم ، می خواهید ببینید که ماهواره چه دیدی داره که شما ندارید !

و دیگه چه داره ؟ که ما ، شما دوتا ندارین ؟ مثلا قلب و دل داره ؟ که شما ندارین ؟ آرشیو و بایگانی و حافظه داره ؟ و شما "فاقد" ش هستین ؟ و حافظش ، اگه داره "دو" رقمیه ؟ که شما هم "دورقمی" حرفشو بگیرین بیارین خونه ! یا بسان آن بسازینش !؟

حالا آنسانی که اون ساخته ؟ یا مادر زاد ساخته بوده ؟! ولی ما ، منجمله شما دوتا نه ! ولی ماهواره ی اون آره ! و در پیدایش فرق داره با ما ، با شما دوتا ! ماهواره ی اون با ما ، شما دوتا ! ماه اون با ماه ما ، شما دوتا ! 

حالا سجده بمونه ! پیشانی بر زمین بمونه ! که مقصود اینه و ما ، منجمله شما دوتا مثل اونی نیستید که تکبر کرد و سجده نکرد بر ماهواره ای که هرچنه پیدایشش از همین زمینه ، ولی زمینه ی دیدن ، شنیدن ووو که نه فقط ، بلکه جمع حواسم داره و تازه این یک طرف و طرف زمینی عرش خدایی اونه برای شنیدن حرف جهان خارجه ، و دست ماهواره ها برای فتح طرف آسمونیش بمونه .

و پیدایش چنین پدیده ای برای فرشته مسئله سازه  ، چنین ماهواره مسجود اونس ، نه اون ماهواره  ! 

 

خب دیروقته و ان شاءالله بعد مدتی بعد سحری و ... می خوایم بریم سر کار تازه و ... 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :369
بازدید دیروز :541
کل بازدید : 1309535
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ