سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام علیکم 

ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه ، که امیدوارم بهره ی کافی رو از اون برده باشین و ببرین ، و منم از اون بی بهره نذارین ، الحمد لله که دست خدا بهاری دیگرو رقم زد و دسختشو درک کردیم ، که بهمین مناسبت تبریک میگم و سالی نو رو برا همه آرزومندم ، سالی بهتر از آونچه که پشت سر گذاشته شد ، چه یه سال و چه مثل من یه شصت و اندیشو . 

خب امسالم که سال همزبونی و همدلی ملت و دولت ، البته :" دولت و ملت ، همدلی و همزبانی " نامیده شده ، حالا تا فردا که طبق سنوات گذشته در مشهد بیشتر باز بشه ، فعلا یه نامی داره از یه کاری برای دولت و مردم ، که من با اون کار کار دارم ، و فعلا وارد ارتباط کارگر و کار ، و کار کارگر نمیشم .

کاری که بناست در این سال بیشتر مورد توجه قرار بگیره !؟ در همه ی کارا ، منجمله اقتصاد ، فرهنگ ، ووو ی سال گذشته ، همچنین در اقتصادم مقاومتی ووو ی اونم ، و ... ، در این نامگذاری روشنه که عبارت از :"همدلی و همزبون " ه .

که اینم مثل کارگر و کار ، یا کار و کارگره !؟ چطور ؟!

چراکه دل یا قلبم مثل دیگر ادراکات ما مثل اعضای حسی ، حواس ووو ، زبون خاص خودشو داره ، البته مقصود زبان مثلا عرفا ، شعرا ووو نیست !

بله زبان معرفت و شناخت هست ! ولی اون معرفت و شناختی که همه داریم ، داشتیم و خواهیم داشت ، معرفت و شناخت اولیه که همه داریم ، و اختلافی اگه هست همونه که در سال گذشته بحثمون به اون رسید ، که در کلمات کلیدی آخرین نوشته ی سال گذسته اومده : " کمال اول" . 

ان شاءالله اگه فرصتی دست داد در این زمینه می خوام حرف بزنم . 

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :342
بازدید دیروز :445
کل بازدید : 1308967
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ