سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبرسانی :

سلام علیکم

پیامرسان : طلب العلم فریضة ... .

بسم الله الرّحمن الرّحیم ، ألحمد لله ربّ ... . بسم الله الرّحمن الرّحیم ، إقرأ باسم ربّ ... .

تا حالا حرف یکی این بود که نه تنها پیامرسون نیست ، بلکه پیامیم نداره ، جز همین ، نداشتن پیام ، آب ووو

خب این نه تنها فرق داره با اونکه میگه پیامرسونی داره ، بلکه پیامیم داره ، از طرفش ، طرف پیامرسون ، آبرسون ووو

بعبارت دیگه بنام اون ، بلکه بنام خدای اون حرف داره ، و اون یکی حرفش این بود که خدا نداره ، چه رسه به پیامبرش و اونم آخرین پیامبر ! بعبارت دیگه حتی مسیحیم نیست ، حالا این حرفش به معنی پیرو حضرت عیسی بن مریم علیه السلام باشه ، و چه دینی بعنوان مسیحیت ، مثل ادیان دیگه ، حتی به اسم اسلام ! و حتی اسلامی بنام شیعه ! که حرفش با حرف اونی بعنوان مثال گفتم که میگه حتی مسیحیم نیستم فرقی نداشته باشه ، چه در حرفش از خدا ، و چه پیامبرش و چه بعد پیامبرم .

اونم نه بعد آدم ، نوح ، عیسی ، موسی و ابراهیم ، بلکه بعد آخرینشانم .

... ، قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَینَا مَائِدَةً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیةً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیرُ الرَّازِقِینَ ، ... .

بعبارت (خودمون) ، بلکه بعد آبرسونی نه تنها چشم ، گوش ووو ی مجموعه ی بدنمون ، بلکه آخرین آبرسونی بینایی ، شنوایی ووو هم ، که من اگه یادم نیاد ، و بدینا اومدن شما رو هم ندیده باشم ، که آخرینش کدومه ؟ ولی از دنیا رفتنی رو که دیدیم ! حالا وداع با بدن با بند اومدن تنفسه ؟ و نفس بند میاد ؟ یا مثلا چشم بستن از دنیا ؟ و یا ... 

-------------------------------- 

شنبه 23 آبان 1394 : 

مرتبط : 

وبلاگ "بی سواد" نوشته ی :" خوی آمریکایی خودرو سازها (ی جمهوری اسلامی ایران)" . 

البته "خودرو" که نه ! آخه خودرو یعنی (خودش) میره ! حالا با عقل ! یا مثلا همون چشی که گفتم : ... ؟ یا مثلا چشم بستن از دنیا ؟ ... 

--------------------------------- 

یکشنبه 24 آبان 1394 : 

مرتبط : 

وبلاگ "حجت بالغه  " : ... در اقتصاد ایران قوی است. و این امر حاصل اقتصاد مقاومتی و: کوشش جوانان در عرصه تولید است . فقط یک قلم آن ثبت نام صد هزار نفر! برای خودرو است که هرکدام حداقل صد میلیون ریال، به حساب خودرو سازان ریخته اند. و این جریان وجوه نقدی است که ادامه دارد. این در حالی است که دنیای غرب و مزدوران آن تبلیغ می کردند: که از اقتصاد ایران چیزی باقی نمانده، و مردم و یا بانکها دیگر پولی ندارند! حالا باید گفت : این غرب است که ورشکسته شده و به التماس وگدایی از ایران آمده است.  


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :125
بازدید دیروز :690
کل بازدید : 1307717
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ