سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خروج از رکود (قسمت آخر) :

... ، قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ، ... .

صیح اول هفتتون بخیر و قبول باشه .

در این باره پیامبر گفته که نماز نه تنها بدون سوره ی حمد ، بلکه بدون سوره ی قل هو الله هم نداریم ، البته نه اینکه ما در هر دو رکعت  نماز صبحی که با مادرتون خوندیم نمی تونستیم بخونیم ، و باید در یکی از دو رکعتش می خوندیم .

برجام بحث :

خب بحثی که امروز پیش از خواب داشتیم سرجاشه ، یعنی پس از خوابم حرف از یه حرفه ، و تا آخرم دوام داره ، حالا آخر امروز آخرش باشه یا کمتر و یا بیشتر ، تا حرف یه حرفه بحثم بحث از یه حرفه .

مگه اینکه مثل مبدا تاریخ شاهنشاهی که در قسمت قبلی گفتم دوامی نداشته باشه ، نه مثل مبدا تاریخ ما ، که مبدا هجرت پیامبر از مکه به مدینه و بنیانگذاری تمدنی نوینه .

اونم ملی و ایرونی ، یعنی خورشیدیش .

که پس از خروج شبونه ی ایشون از مکه و با ورودشون به مدینه که اونروزا یثرب گفته میشد و بعد مدینة النبی نام گرفت ، این تمدن نوین آغاز شد ، و هنوزم پابرجاس و تمدن دیگری رودستش نیومده !

برا خروج از اون تمدنو میگم ، هرچقدم که کند و راکد شده باشه ، چراکه هنوزم مبدا تاریخ ماست ، گفتم که تاریخ دوهزار و پانصد ساله ی شاهنشاهیم نتونست جایگزین اون بشه ، یه چند صباحی ، اونم مانند مثلا محمود افغان شاهنشاهی ! به زور آخرین شاه دوهزار و پانصدساله به ما تحمیل شد ! البته در روابط اداری ، سازمانی و موسسه های شاهنشاهی ، و نه در نهاد تمدن نوین پیامبر پس از هجرت از مکه به یثرب .

مگه اینکه یه تمدن و نهاد نوینی پیدا بشه ! که فکر نمی کنم بشه ، بلکه محاله ، عقلا ! چراکه بنیانگذارش آخرین پیامبر خداس .  

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته . 

خب برم نون بگیرم ، من دیگه ! برا خونه دیگه ، نهاد خونه دیگه ، حاجت به بیان نداره که ! چراکه عیانه . یا علی 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :129
بازدید دیروز :541
کل بازدید : 1309295
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ