سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

    سلام علیکم .

حکومت و حکومتها :

    امروز دیگه جمعه هم نیست که کار را تعطیل کرده باشم تا فرصت این را هم داشته باشم که خدمت شما عزیزان برسم ، بلکه کاری را که در دست داشتیم تمام کرده ایم و فصل فصلی نیست که کار پشت کار خوابیده باشد که وقتی از کاری فارغ شد دست بکار دیگر زد .  

    خلاصه اینکه فعلا بیکاریم تا ان شاءالله کاری پیدا شود ، یعنی  به اصطلاح  ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا کاری داشت ، یا بقول زیبای جناب زیبا کلام هر یک از اینها  ( بخشی ) از این کار را دارا هستند ، کار آفرینی را عرض می کنم ، حالا چه این کار بقول ایشان ( کشف حقیقت ) یا ( حکومت ) باشد که دیشب در این چیه شبکه ی 4 صدا و سیما ی جمهوری اسلامی ایران خطاب به طرف مقابلش در این برنامه فرمودند ، و چه هرکاری که بنده وشما هم دست بکار آنیم .

    چراکه نه تنها دیگر شرکت کنندگان در این برنامه که بعنوان مثلا کارشناس ، کاردان ووو در این برنامه شرکت فرموده بودند ، بلکه مثلا جناب مجری برنامه هم یکی از دو رقم شرکت کننده در آن بود ، چراکه در نتیجه گیری ایشان در بحث ندیدیم که حرف یکی از این دو رقم نمایه ی جمهوری اسلامی ایران را شنیده باشند ، مگر اینکه بقول یکی از خودشان !؟ نیکوترش را نتیجه گیری فرموده باشند که یکی دیگرشان این شان را برای فقط یکی از طرفین قبول نداشتند !؟ حالا از طرف ( بخشی ) !؟ یا از طرف همه !؟ بماند ، چراکه زیباست ، نه ؟ کلام ایشان را عرض می کنم ، کلام جناب زیبا کلام را .

   البته طرف مقابل ایشان محو تماشای چشم انداز کثرت در این برنامه بود و زیبایی ظرفیت جمهوری اسلامی در این فراگیری ، فراگیری این دو رقم یا دو طرف را در خودش و کاری به حرف یکی از خودشان هم نداشت ، یا به ( بخشی ) یا بقول امام جمعه ای ( کس یا کسانی ) از خود .

   چراکه هردو حرف از طرف همه می زدند !؟ شایدم خدا !؟ کار آفرین را عرض می کنم ، نه کار و رقم دیگرش بیکاری را ، مثل دورقم کور و بینا .

   بگذریم ، غرض از مزاحمت در این فرصت هم همین بود ، چراکه دیشب همانطور که مشغول دیدن آن برنامه بودم داشتم مطلبی را که تحت عنوان اندیشه در قرآن برای جایی که دو شنبه ها در آنجا برنامه دارم تهیه می کردم و حرف از اندیشه در قرآن رسیده بود به آیه ی :

 

5 –  جزء 7 سوره ( 54 – 6 ) الانعام آیه 50

قُل لاَّ أَقُولُ لَکُمْ عِندِی خَزَآئِنُ اللّهِ وَلا أَعْلَمُ الْغَیْبَ وَلا أَقُولُ لَکُمْ إِنِّی مَلَکٌ إِنْ أَتَّبِعُ إِلاَّ مَا یُوحَى إِلَیَّ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الأَعْمَى وَالْبَصِیرُ أَفَلاَ تَتَفَکَّرُونَ

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :81
بازدید دیروز :290
کل بازدید : 1311659
کل یاداشته ها : 1756


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ